آیا اتریوم برای صعودی دوباره آماده می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با بهبود احساسات صعودی در بازار ارزهای دیجیتال، یک خط روند حمایتی جدید در نمودار قیمت اتریوم ظاهر شده است. آلت کوین برتر بازار در تاریخ یکم ژانویه، یک برگشت قوی را در این خط روند جدید تجربه کرد که نقطه شروع رالی بهبود اخیر آن نیز محسوب می‌شود. این رشد سهموی باعث افزایش ۳۳٫۳ درصدی قیمت اتریوم در ۳ هفته گذشته شد. علاوه بر این، رشد قابل‌توجه در حجم معاملات این رمزارز نیز علاقه شدید خریداران را برای صعود به سطح بالاتر نشان می‌دهد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
نمودار کندل یک روزه قیمت اتریوم.

به گزارش سایت کوین گپ، در تاریخ ۱۴ ژانویه، قیمت اتریوم از مقاومت ترکیبی ۱،۵۰۰ دلار و میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه عبور کرد. آخرین باری که قیمت این آلت کوین بالاتر از این میانگین متحرک نمایی قرار داشت، آوریل ۲۰۲۲ بود. در دو روز گذشته نیز، قیمت اتریوم با رد سطوح پایین‌تر همچنان بالاتر از ۱،۵۰۰ دلار باقی‌ مانده است. در صورت تداوم خریدها، قیمت ETH می‌تواند در یک رالی دیگر تا مقاومت ۱،۶۷۰ دلار افزایش یابد.

با این حال، با توجه به اینکه قیمت اتریوم در مدت زمان نسبتاً کوتاهی شاهد افزایش قابل‌توجهی بوده، احتمال یک عقب‌نشینی موقت برای تثبیت روند صعودی فعلی وجود دارد. در این میان، فروشندگان نیز برای اینکه بتوانند دوباره کنترل اوضاع را به دست بگیرند، سطح خواهند کرد در سطوح ۱،۶۷۰ دلار و ۱،۹۷۰ دلار، مقاومت قوی‌ای را از خود نشان دهند. بنابراین، در صورت ریزش احتمالی قیمت اتریوم قبل از رالی صعودی بعدی آن، این ارز دیجیتال ممکن است حمایت ۱،۵۰۰ دلار یا ۱،۴۲۰ دلار را دوباره آزمایش کند.

شاخص‌های تکنیکال

شاخص قدرت نسبی (RSI): این شاخص در منطقه خرید اشباع قرار دارد که نشان می‌دهد برای تداوم رالی صعودی، فعالیت خرید باید تثبیت شود.

میانگین‌های متحرک نمایی (EMAها): در طول رالی صعودی اخیر، اتریوم توانست EMAهای حیاتی (۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه) را پس بگیرد. علاوه بر این، یک تقاطع صعودی میان EMAهای ۲۰ و ۱۰۰ روزه نشان می‌دهد که سفارش‌های خرید بیشتری برای اتریوم ممکن است در راه باشد.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

اتریوم تا ۴۰۰دلار اصلاح میشه بعد چند ماهی رنج میزنه و بعد میره واسه ۱۰هزار دلار………………..