تلاش دولت هند برای ممنوعیت ارزهای دیجیتال!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

یک مقام مسئول گفت: دولت هند به دنبال وضع کردن قوانین جدیدی برای ممنوعیت ارز‌های دیجیتال است. پنج ماه پیش دادگاه عالی هند، ممنوعیت کلی رمزارز‌ها را لغو کرده بود.

به گزارش کوین تلگراف و به نقل از یک مقام دولتی هند، دو وزارتخانه و بانک مرکزی هند به صورت جدی در حال بررسی برای وضع کردن قوانین جدیدی در حوزه‌ی رمزارز‌ها هستند که در صورت نهایی شدن این قوانین، موجب ممنوعیت رمزارز‌ها در این کشور می‌شود.

با توجه به گزارش وب ‌سایت مانی کنترل (MoneyControl) در 14 مرداد، مقامات دولتی هند در حال آماده سازی قوانینی در مورد ارز‌های دیجیتال هستند که موجب ممنوعیت خرید و فروش این ارز‌ها در هند خواهد شد. در ادامه‌ی گزارش به نقل از یک منبع ناشناس گفته شده است که گفتگو‌هایی میان وزارت الکترونیک و فناوری اطلاعات، وزارت قانون و دادگستری و بانک مرکزی پیرامون ممنوعیت ارز‌های دیجیتال انجام شده است.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

این مقام مسئول در ادامه بیان کرده است: امید داریم که با شروع مجدد جلسات پارلمان، قانون ممنوعیت ارز‌های دیجیتال به تصویب برسد.

انتظار می‌رود پارلمان هند در اواخر اوت (اوایل شهریورماه) یا ابتدای سپتامبر کار خود را شروع کند.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments