توکن‌های گیم‌فای پیشتاز رالی آخر هفته بازار؛ پیش‌بینی قیمت ۳ توکن برتر!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

با ورود بیت کوین (BTC) به مرحله کشف قیمت، بازار کلی ارزهای دیجیتال در روزهای اخیر شاهد افزایش علاقه و خرید بوده است. در این میان، توکن‌های بخش گیم‌فای (ترکیب بازی و امور مالی غیرمتمرکز) یکی از بهترین عملکردها را دارند و رمزارزهای برتر این بخش، یک رشد دو رقمی را تجربه کرده‌اند.

در ادامه، به تحلیل و پیش‌بینی قیمت ۳ توکن برتر بخش بازی، یعنی گالا (GALA)، اکسی اینفینیتی (AXS) و سندباکس (SAND)، می‌پردازیم.

۱. گالا

gamefi-tokens-gala-axs-sand-analysis

با نگاهی به نمودار قیمت گالا، مشاهده می‌شود که ارزش این توکن با یک رشد تقریبا ۲۵۰ درصدی، از حدود ۰٫۰۲ دلار در اوایل فوریه، به سطوح فعلی در محدوده ۰٫۰۷ دلار افزایش یافته است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار گالا نیز به بیش از ۲ میلیارد دلار رسیده و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن هم به بیش از ۱٫۲۱ میلیارد دلار افزایش یافته است.

با افزایش حجم معاملات که می‌تواند نشان‌دهنده بهبود پایدار باشد، قیمت گالا توانسته مقاومت بالاسری ۰٫۰۷۲ دلار را نیز بشکند و خریداران اکنون سطوح ۰٫۰۹۱ دلار و به دنبال آن، ۰٫۱۱۲ دلار را هدف قرار داده‌اند.

۲. اکسی اینفینیتی

gamefi-tokens-gala-axs-sand-analysis

اکسی اینفینیتی از اکتبر ۲۰۲۳، تحت تأثیر یک الگوی کف گرد، رشد ثابت و تدریجی را به نمایش گذاشته است. در عرض پنج ماه، ارزش این توکن از ۴ دلار به ۱۲٫۸۷ دلار افزایش یافت و رشد ۲۲۰ درصدی را ثبت کرد. ارزش بازار این ارز دیجیتال نیز اکنون حدود ۱٫۷۸ میلیارد دلار است.

یک کندل سبز قابل‌توجه با افزایش ۴ درصدی در روز، همراه با حجم معاملات ۶۲۵ میلیون دلاری، نشان می‌دهد که احساسات صعودی دست‌نخورده باقی مانده است. با خرید پایدار، قیمت اکسی اینفینیتی می‌تواند از مقاومت خط گردن در ۱۳٫۹ دلار فراتر رفته و این بار، سطح ۲۳٫۵ دلار را هدف قرار دهد.

۳. سندباکس

gamefi-tokens-gala-axs-sand-analysis

تجزیه و تحلیل نمودار تایم فریم روزانه نشان می‌دهد که قیمت سندباکس در یکم مارس، مقاومت خط گردن الگوی سر و شانه معکوس را شکست. رالی پس از این بریک آوت، قیمت SAND را ۲۵٫۶ درصد افزایش داد و به سطوح فعلی در محدوده ۰٫۷۹ دلار رساند.

ارزش بازار فعلی سندباکس حدود ۱٫۷۵ میلیارد دلار است، در حالی که حجم معاملات ۲۴ ساعته آن در حدود ۶۲۴ میلیون دلار در نوسان است. بر اساس الگوی مذکور، قیمت سندباکس اکنون می‌تواند به سمت اهداف ۰٫۹۴ دلار و ۱٫۰۳ دلار حرکت کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments