ثبت بالاترین قیمت سالانه توسط آلت‌کوین‌ برتر بازار!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در حالی که این روزها همه‌ی نگاه‌ها به رکوردهای جدید بیت‌کوین (BTC) معطوف شده است، برخی از تحلیل‌گران ثبت یک قیمت چهار رقمی توسط اتریوم (ETH) را در ماه‌های آینده پیش‌بینی می‌کنند.

به دنبال اخبار منتشر شده توسط بورس کالای شیکاگو (CME)، مبنی‌ بر راه‌اندازی قراردادهای آتی برای اتریوم در سال ۲۰۲۱ میلادی، این آلت‌کوین برتر بازار با یک رشد ۸٫۵ درصدی، به بالاترین قیمت سالانه‌ی خود دست یافت و توانست قیمت ۶۵۶ دلار را در صرافی رمزارزی بیت‌مکس (BitMEX) ثبت کند. طبق گزارش‌ها، تقاضای زیادی برای معاملات آتی اتریوم از سوی مشتریان وجود دارد.

برخی از تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند که ارز دیجیتال اتریوم برای ثبت رکوردهای جدید آماده می‌شود. یکی از کاربران توئیتر با نام آلت‌کوین شِرپا (Altcoin Sherpa) خاطر نشان کرد که اتریوم یک رالی صعودی را در ماه دسامبر آغاز کرده است. به گفته‌ی شِرپا، طی این رالی، قیمت اتریوم به زودی می‌تواند برای اولین بار از سال ۲۰۱۷، از مرز هزار دلار نیز عبور کند.

پیش‌بینی عبور قیمت اتریوم از مرز هزار دلار.

علاوه‌براین، یکی از نهنگ‌های اتریوم به نام Wolfofethereum.eth اظهار داشت که نمایش اتریوم، تازه آغاز شده است. به گفته‌ی این معامله‌گر، اتریوم در ۱۲ ماه گذشته، ۱۸۵ درصد بهتر از بیت‌کوین عمل کرده است.

آنتونی ساسانو (Anthony Sassano)، از سِت پروتکل (Set Protocol) نیز با انتشار تصویری، شاخص‌های اتریوم در زمان عبور از سطح ۵۰۰ دلار را با شرایط فعلی این ارز دیجیتال مقایسه کرده و بر افزایش ۹۰۰ درصدی توسعه‌دهندگان فعال، افزایش ۸۰ درصدی تعداد تراکنش‌های ۲۴ ساعته، افزایش ۶۰ درصدی آدرس‌های فعال و افزایش ۱۵۰ درصدی نرخ هش شبکه، تأکید کرد.

عملکرد چشمگیر اتریوم در مقایسه با سال ۲۰۱۷، منتشر شده توسط آنتونی ساسانو.

در حال حاضر، قراردادهای فروش اتریوم/ بیت‌کوین در صرافی بیتفینکس (Bitfinex) در پایین‌ترین سطح خود قرار دارند که نشان می‌دهد، فعالان بازار منتظرند که قیمت اتریوم نسبت به بیت‌کوین افزایش یابد. این در حالی است که قراردادهای خرید اتریوم/ بیت‌کوین، در بالاترین سطح خود از فوریه‌ی سال ۲۰۱۸ قرار گرفته‌اند.

قراردادهای فروش هفتگی اتریوم/ بیت‌کوین در صرافی بیتفینکس.

بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط وب‌سایت کوین‌مارکت‌کپ (Coinmarketcap)، ارز دیجیتال اتریوم در حال حاضر با قیمت ۶۴۸ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۱٫۹۳ درصد افت داشته است.

نمودار قیمت و ارزش بازار اتریوم در یک سال گذشته.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments