افزایش شدید قیمت اتریوم کارشناسان را غافل‌گیر کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اتریوم، دومین رمزارز محبوب بازار ارزهای دیجیتال، ارزش خود را به 333 دلار افزایش داد. این افزایش شدید قیمت اتریوم و روند صعودی، در حالی رخ داد که همه انتظار داشتند به دلیل نزدیکی به پایان هفته و کاهش حجم معاملات، افزایش قیمت چشمگیری صورت نگیرد.

بعضی کارشناسان معتقدند که افزایش سریع قیمت اتریوم، به دلیل اخبار منتشر شده‌ درمورد مسدود شدن پلتفرم‌های دیفای و رسیدن قیمت بیت کوین به 11000 دلار، رخ داده است.

به تازگی سرمایه سه پلتفرم برتر دیفای مسدود شده است، همچنین امروز قیمت بیت کوین به 11000 دلار رسید، که این خود محرک خوبی برای حفظ روند صعودی اتریوم می‌باشد. با این شرایط انتظار می‌رفت ارزش هر اتریوم پس از رسیدن به قیمت 317 دلار، به سمت 398 دلار حرکت کند؛ که با رسیدن اتریوم به 333 دلار، همچنان 65 دلار با انتظارات و پیش‌بینی‌ها فاصله دارد.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

در هفته گذشته قیمت اتریوم 30 درصد رشد داشته است که یک افزایش شدید محسوب می‌شود؛ اما ممکن است با حرکت قیمت بیت کوین به سمت بالا، قیمت اتریوم نیز همچنان روند صعودی خود را حفظ کند و حتی به قیمت 398 دلار دست پیدا کند.

با افزایش قیمت بیت کوین و اتر، تعدادی از آلت کوین ‌ها نیز نوسان چشمگیری داشتند.

کاردانو (ADA) با افزایش قیمت 21 درصدی تعجب همگان را برانگیخت و به قیمت0.1457 دلار رسید.

قیمت بایننس کوین و لایت کوین نیز، روند صعودی را در پیش گرفته و انتظار می رود این روند را حفظ کنند.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments