افزایش قیمت اتریوم در ۲۰۰ دلار متوقف شد! آیا موج وحشتناک فروش رخ می‌دهد؟

قیمت اتریوم همچنان در محدوده زیر 200 دلار باقی مانده‌است. حرکت بعدی قیمت چه خواهد بود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه
  • افزایش قیمت اتریوم در نقطه اوج آن یعنی 201 دلار متوقف شد و گویا این رمزارز به دنبال یک ناحیه حمایتی بالا می‌گردد.
  • اندیکاتورهای تحلیل تکنیکال، سیگنال‌های مثبتی دارند؛ اما پایین بودن حجم معامله، از حرکات قیمت جلوگیری می‌کند.

قیمت اتریوم، به دنباله‌روی از افزایش قیمت بیت کوین، به بالاتر از 200 دلار رسید. بیت کوین تا نزدیکی 9,400 دلار صعود پیدا کرد، اما ممنتوم صعودی اتریوم در 201 دلار باقی ماند. حالا بعد از چند روز باقی ماندن در محدوده 188 تا 192 دلار، اتریوم درحال بازیابی است. اتریوم همچنین از کاهش قیمت خود در آخر هفته، و نقطه پایینی ماه می در 180 دلار، بازیابی کرده است. با این وجود، مسیر رسیدن و گذشتن از 200 دلار، تحت تاثیر افزایش شدید فروشندگان قرار گرفته است.

درحال حاضر، اتر حدود 198 دلار قیمت دارد. عقب نشینی جزئی از نقطه اوج 201 دلاری نشان‌دهنده آن است که اتر نتوانسته ناحیه حمایتی بالاتری را بعد از 200 دلار حفظ کند.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

ارزش اتریوم درمقابل دلار آمریکا، درحال مبارزه در SMA (میانگین حرکت ساده) 21 روزه است. بازار صعودی به 220 دلار چشم دوخته است، اما ابتدا باید برای مقابله با ناحیه مقاومتی در سطح 61.8% فیبوناچی آماده باشد.

نمودار روزانه ارزش اتریوم درمقابل دلار آمریکا

نمودار قیمت اتریوم. منبع: Tradingview

از دیدگاه تکنیکی، روند کلی حاکم صعودی است. شاخص RSI بعد از بازیابی از نقطه پایین آن در ماه می یعنی 44، بالاتر از میانگین (50) قرار گرفته است. با وجود این‌که روند صعودی است، اما حجم کم معامله، حرکات قیمت را محدود کرده است. بازار صعودی (گاوی) اتریوم باید در شکستن ناحیه مقاومتی 200 دلاری متمرکز شود تا بتواند بعد از آن تمرکز خود را به 220 دلار منتقل کند.

انتشار اتریوم 2.0 موجب افزایش قیمت اتریوم در مواضع بلندمدت می‌شود

همین‌طور که انتشار اتریوم 2.0 نزدیک می‌شود، مواضع بلند مدت اتریوم در بیت‌فینکس درحال افزایش هستند. می‌توان شروع این رشد را از فوریه 2020 درنظر گرفت. با این وجود درحال حاضر، بعد از آن که ویتالیک بوترین اعلام کرد که انتشار به ماه جولای موکول خواهد شد، مواضع کوتاه مدت قدرت یافته‌اند و ممنتوم کسب کرده‌اند. این مسئله یک عامل ریسک بوده و ممکن است موجب یک موج فروش شدید شود.

منبع خبر: https://coingape.com

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments