هشدار اساسی برای تریدرها: عرضه اتریوم به شدت کاهش پیدا خواهد کرد!

همراه با انتشار اتریوم 2.0، تغییراتی درمورد شبکه اتریوم رخ خواهد داد.

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بنیانگذار اتریوم Vitalik Buterin اعلام کرد، عرضه اتریوم همراه با اتریوم 2.0 کاهش شدیدی خواهد داشت.

یکی از بنیانگذاران اتریوم Vitalik Buterin، در مصاحبه‌ای با POV در پادکست “پول اینترنتی” گفت عرضه اتریوم 2.0 تغییراتی را برای اتریوم به همراه خواهد داشت. در حین توضیح درمورد بعضی از تفاوت‌های بیت کوین و اتریوم، او توضیح داد که چرا تیم آن‌ها الگوریتم اثبات سهام را (به جای اثبات کار) در به‌روزرسانی جدید به عنوان مکانیزم اصلی انتخاب کرده است.

“یکی از دلایل انتخاب اثبات سهام این است که می‌خواهیم عرضه را به شدت کاهش دهیم. به همین دلیل درمورد مشخصات اتریوم 2.0 فکر می‌کنم اجمعاً به این جمع‌بندی رسیده‌ایم که به صورت تئوری عرضه در بیشترین حالت و اگر همه همکاری کنند، حدود 2 میلیون در سال خواهد بود.”

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

او گفت که درحال حاضر تست نت اتریوم حدود 100,000 عرضه در سال دارد. شبکه اتریوم فعلی حدود 4.7 میلیون اتریوم را در سال ارائه می‌کند. عرضه اتریوم 2.0 چیزی بین 100,000 و 2 میلیون در سال خواهد بود و انتظار می‌رود که بسیار کمتر از 2 میلیون باشد.

سوزاندن برای کم کردن عرضه اتریوم!

او همچنین اشاره کرد که عرضه در گردش اتریوم نیز در زمان‌های انجام شدن حجم بالای تراکنش‌ها با کاهش روبرو خواهد شد؛ چراکه بخشی از کارمزد هر تراکنش سوزانده می‌شود! “این مقداری از کارمزد است که پروتکل ما دریافت می‌کند.” او سپس توضیح داد که وقتی شما یک تراکنش را انجام می‌دهید، هزینه تراکنش به دو قسمت تقسیم می‌شود. قسمت اول به عنوان پاداش به ماینری که این تراکنش را تایید کرده می‌رسد و قسمت دوم به سادگی سوزانده می‌شود.

اندازه بلاک‌ها متغیر جدید خواهد بود!

دیگر تغییر اساسی شبکه اتریوم تنظیم اندازه بلاک‌ها به جای هزینه برای فعالیت‌های شبکه است. او گفت “به جای داشتن نوسان‌ در هزینه تراکنش‌ها، ما نوسان را در اندازه بلاک خواهیم داشت.”

این کار به کاهش برخی از مشکلاتی که کاربران با آن‌ها روبرو می‌شوند، مثل سختی تخمین هزینه بهینه تراکنش‌ و زمان زیاد پردازش کمک خواهد کرد.

حمایت از اتریوم 2.0 درحال رشد است.

حمایت از اتریوم 2.0 درحال افزایش است و این هفته یکی از استخرهای استخراج بزرگ که توسط OKEx اداره می‌شود، به عنوان تاییدکننده به تست نت اتریوم 2.0 با نام Topaz پیوست. این تست نت درحال حاضر 24,000 تاییدکننده فعال دارد و در 4 روز به بیش از 20,000 تاییدکننده جدید رسید.

منبع خبر: https://cointelegraph.com

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments