دارایی مدیر عامل تسلا فاش شد!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به نقل از ایسنا به نقل از دکریپت – مدیر عامل تسلا در توئیتی اعلام کرد: ارزش دارایی رمزارزی او کمتر از 2500 دلار است. ایلان ماسک که یکی از ثروتمند‌ترین افراد دنیاست با پرده برداشتن از این خبر اعلام کرد که تنها 0.25 درصد بیت کوین دارد. ایلان ماسک که سرمایه خالص او به 40 میلیارد دلار می‌رسد در اظهار نظری در مورد مزایای استفاده از بیت کوین گفته بود: بیت کوین بسیار هوشمند طراحی شده است. وی در قسمت دیگری از صحبت‌هایش رمزارز‌ها را جایگزین مناسبی برای پول نقد معرفی کرده بود. به سبب همین نظرات گمانه‌های زیادی در مورد سرمایه رمزارزی او وجود داشت.

مدیر عامل تسلا:

طراحی بیت کوین هوشمندانه بوده است.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

اعلام این خبر باعث شد تا شخصیت‌های بسیاری از جمله “آری پائول، و “فرانسیس پولیت” شد. “تایلر وینکلووس” مدیر عامل شرکت جمینی نیز با کنایه به برنامه‌ ایلان ماسک برای اعزام انسان به مریخ از وی پرسید، با این حساب چگونه می‌خواهد هزینه‌های خود در مریخ را بپردازد؟

البته هنوز مدیر عامل تسلا در رابطه با این شوخی‌ها اظهار‌نظری نکرده است.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments