تحلیل قیمت دوج کوین: چرا DOGE در بازپس‌گیری قدرت خود ناکام مانده؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال همچنان با تلاطم مواجه است و در این میان، دوج کوین (DOGE) هم در تلاش است که جایگاه خود را حفظ کند. بر اساس داده‌های بازار، قیمت DOGE از اواسط ماه آوریل ۲۲ درصد کاهش یافته و اکنون در محدوده ۰٫۰۷۲ دلار قرار دارد – ۹۰ درصد کمتر از رکورد تاریخی آن در می ۲۰۲۱.

گاوهای دوج کوین در چند هفته اخیر شرایط سختی داشته‌اند و حرکت رو به پایین این رمزارز هیچ نشانه‌ای از کند شدن را نشان نمی‌دهد. اما چرا قیمت دوج کوین همچنان در حال کاهش است، آن هم در حالی که سایر میم کوین‌ها شاهد رشد انفجاری قیمت خود هستند؟

بخش عمده‌ای از حرکت صعودی دوج کوین در سال گذشته، به دلیل خرید شبکه اجتماعی توییتر توسط ایلان ماسک بود. از آن زمان، ارتش دوج کوین مشتاقانه در انتظار ادغام دوج کوین در توییتر توسط ایلان ماسک بوده و امیدوارند که این موضوع بتواند باعث رشد قیمت این میم کوین شود. با این حال، ماسک هنوز پرداخت‌های رمزارزی را در توییتر اجرا نکرده و هر حرکتی در این زمینه ممکن است مدتی طول بکشد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

عامل دیگری که باعث مارپیچ نزولی دوج کوین شده، این است که بلاکچین زیربنایی آن اکنون منسوخ در نظر گرفته می‌شود. همان‌طور که می‌دانید، دوج کوین همچنان به یک بلاکچین اثبات کار (PoW) متکی است که نسبت به بلاکچین‌های اثبات سهام (PoS)، کندتر، گران‌تر و برای محیط زیست مضرتر است.

در نهایت، این نکته را هم باید در نظر گرفت که دوج کوین هنوز هیچ کاربرد ذاتی ندارد، که باعث شده در مقایسه با میم کوین‌های جدیدتر که NFTها (توکن‌های غیرقابل تعویض)، بازی‌های بلاکچین و سایر ویژگی‌های هیجان‌انگیز را شامل می‌شوند، عقب بماند. ترکیب همه این عوامل، تصویری تاریک را برای دوج کوین ترسیم می‌کند.

تحلیل قیمت دوج کوین

در روزهای اخیر، دوج کوین به سفر نزولی خود ادامه داد و در ۸ می، سطح حمایتی ۰٫۰۷ دلار را لمس کرد. گاوها اکنون در تلاشند تا دوج کوین را از این سطح برگردانند.

نمودار روزانه DOGE/USDT.
نمودار روزانه DOGE/USDT.

این رالی امدادی احتمالاً به خط روند نزولی خواهد رسید، جایی که انتظار می‌رود خرس‌ها دفاعی قوی داشته باشند. اگر قیمت از این سطح کاهش یابد، خرس‌ها دوباره سعی خواهند کرد که جفت DOGE/USDT را به زیر سطح حمایتی ۰٫۰۷ دلار کاهش دهند. در صورت موفقیت خرس‌ها، این جفت ممکن است تا ۰٫۰۶ دلار افت کند که حمایت قوی‌ای نیست و اگر از دست برود، احتمال سقوط دوج کوین تا ۰٫۰۵ دلار هم وجود دارد.

در مقابل، اگر خریداران قیمت را به بالای خط روند نزولی برسانند، نشانه شروع یک بهبود قوی‌تر خواهد بود. در این صورت، قیمت دوج کوین ممکن است به منطقه مقاومت بالاسری در ۰٫۱۰ تا ۰٫۱۱ دلار افزایش یابد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع بی‌این کریپتو

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

شیبا اینو، دوج کوین و پپه، تا چند روز دیگر انفجاری عمل میکنند، خط سیر نزولی بازار کند شده، و احتمال انفجار بسیار بالا است، زمان خرید از دیروز کلید خورده و گاوها منتظر حرکت صعودی هستند، اتفاقی که دوسال پیش برای دوج کوین افتاد الان تکرار خواهد شد، و این قیمت دیگر باز نخواهد مشت، خداحافظ دوج کوین ۳ الی ۵ هزاری، سلام و خوش آمد دوج کوین ۱ دلاری،
میگویید نه، پس منتظر باشید،