دوج کوین در صرافی کوین بیس پرو لیست می‌شود!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

کوین بیس پرو (Coinbase Pro)، پلتفرم معاملات حرفه‌ای صرافی کوین بیس، پذیرش نقل و انتقالات دوج کوین (DOGE) را شروع کرده و در صورت کافی بودن نقدینگی، معاملات این میم کوین را از تاریخ ۳ ژوئن آغاز خواهد کرد.

به گفته کوین بیس، معاملات DOGE در سه مرحله ارائه می‌شوند. به این صورت که، معاملات این ارز دیجیتال در ابتدا فقط به صورت پست‌گذاری (post-only)، سپس به صورت محدود (limit-only) و در نهایت، به صورت کامل (full-trading) انجام خواهند شد. از سوی دیگر، معامله‌گران در ابتدا تنها از طریق بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تتر (USDT)، دلار آمریکا و یورو به این ارز دیجیتال دسترسی خواهند داشت.

کوین بیس گفت:

اگر در هر مرحله یکی از دفاتر سفارش جدید، ارزیابی ما برای یک بازار سالم و منظم را برآورده نکند، ما می‌توانیم آن را برای مدت زمان طولانی‌تری نگه داریم یا بر اساس قوانین معاملاتی خود، آن را متوقف کنیم.

لوکال بیت کوینز از مبادله دوج کوین پشتیبانی می‌کند!

پلتفرم معاملاتی همتا به همتای لوکال بیت کوینز (LocalBitcoins) نیز که در تلاش است پایگاه مشتریان خود را توسعه دهد، با شرایط جدید بازار سازگار شود و دنیای آلت کوین‌ها را بپذیرد، خدمات خود را از بیت کوین فراتر برده است.

لوکال بیت کوینز اخیرا اعلام کرده که در حال حاضر از دوج کوین، ارز دیجیتال مورد علاقه ایلان ماسک و چند آلت کوین دیگر پشتیبانی می‌کند.

این پلتفرم معاملاتی در پست جدید خود گفت:

شما خواستید، ما انجام دادیم! برخی از آلت کوین‌های مورد انتظار اکنون به روش‌های پرداخت اضافه شده‌اند!

قیمت دوج کوین بیش از ۲۳ درصد افزایش یافت!

داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت DOGE به این اخبار واکنش مثبت نشان داده و بیش از ۲۳ درصد رشد کرده است. این میم کوین محبوب با ارزش بازار ۵۰٫۹۵۰ میلیارد دلاری خود، در حال حاضر در جایگاه ششم فهرست ارزهای دیجیتال برتر بازار قرار دارد.
doge-listing-on-coinbase-pro
نمودار کندل یک روزه قیمت دوج کوین (DOGE).

البته، این دستاوردها در مقایسه با افزایش نمایی قیمت این میم کوین در پنج ماه اول سال ۲۰۲۱ میلادی بسیار ناچیز هستند.

دوج کوین به لطف عوامل مختلفی، از جمله حمایت آشکار ایلان ماسک (Elon Musk) و حمایت گسترده معامله‌گران رابین‌هود (Robinhood)، به صورت گسترده‌ای مورد پذیرش قرار گرفته است. به طوری‌که برای مدت کوتاهی طی هیجانات بازار، میزان لیکوییدشدن موقعیت‌های معاملاتی دوج کوین از بیت کوین فراتر رفت و به دلیل تقاضای بسیار زیاد از سوی معامله‌گران، این میم کوین به یکی از پرمعامله‌ترین ارزهای دیجیتال در بازار جهانی تبدیل شد. فعالیت توییتری مربوط به DOGE نیز در ابتدای سال جاری میلادی برای مدت کوتاهی از بیت کوین پیشی گرفته بود.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments