استیبل کوین جدید کاردانو در راه است؛ قیمت ADA تا کجا بالا می‌رود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس داده‌های بازار، ارز دیجیتال کاردانو (ADA) در سال ۲۰۲۳ و در مقایسه با سایر رمزارزهای بازار، عملکرد قابل‌توجهی از خود نشان نداده است. با این حال، به نظر می‌رسد که شور و شوق پیرامون پروژه جدید اکوسیستم کاردانو، یعنی استیبل کوین Djed، می‌تواند به جهش قیمت این رمزارز هم منجر شود.

به گزارش سایت بی‌این کریپتو، استیبل کوین Djed یک استیبل کوین الگوریتمی با پشتوانه رمزارزی و با وثیقه مضاعف (over-collateralized) است که توسط ADA پشتیبانی می‌شود. این استیبل کوین توسط شرکت IOG (توسعه‌دهنده اکوسیستم کاردانو) و با همکاری COTI (یک شبکه سازمانی مقیاس‌پذیر لایه اول) ساخته شده است.

طبق گزارش‌ها، راه‌اندازی استیبل کوین Djed برای این ماه برنامه‌ریزی شده، ولی هنوز هیچ تاریخ مشخصی برای آن تعیین نشده است. Djed قرار است به بخش استیبل کوین‌هایی وارد شود که در حال حاضر، ۱۳ درصد از کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال و تقریباً یک سوم از ۱۰ دارایی برتر را تشکیل می‌دهد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

سازمان COTI در رابطه با این استیبل کوین می‌گوید:

استیبل کوین Djed بیش از ۴۰۰ تا ۸۰۰ درصد وثیقه دارد. این بدان معنی است که ارزش پشتوانه آن، ۴ تا ۸ برابر بیشتر از کل Djedهای ضرب شده خواهد بود.

انتظار می‌رود که راه‌اندازی این استیبل کوین به افزایش ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در اکوسیستم کاردانو و قیمت ارز دیجیتال ADA کمک کند.

در همین راستا، لازم به ذکر است که میزان TVL بخش دیفای کاردانو از ابتدای سال ۲۰۲۳ بیش از ۵۰ درصد رشد داشته و در حال حاضر، فاصله کمی تا ۱۰۰ میلیون دلار دارد. علاوه بر این، فعالیت برنامه‌های غیرمتمرکز مستقر در شبکه کاردانو نیز در حال افزایش است.

با این حال، قیمت رمزارز ADA طی چند روز گذشته تغییر زیادی نداشته و در محدوده ۰٫۳۵ دلار معامله می‌شود. با این حال، قیمت این رمزارز در طول دو هفته گذشته ۴۰ درصد افزایش یافته است.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

4 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

چیزیکه تمام توکنها ناچارا به سمتش برن ساخت یه استیبل کوینه تا هم به همه القاء کنه پشتوانه محکمی داره تا هم از چیزیکه همه توقع دارن اتفاق بیوفته عقب نمونه اونم ارزهای ۱ دلاریه معتبر برای انتخاب شدن از جانب سرمایه دارانی شبیه تسلا آمازون نتفلیکس و خیلیهای دیگس این مهمترین رقابته بین توکنهای مختلفه چون درنهایت صرافیها و آلت کوینا میرن زیر نظره اف ای تی اف و کشورهای مهم و برای اینکه اونجاها به راحتی پذیرفته بشن به یه استیبله ثابت قدم نیاز دارن

خدا کند مثل سولانانشود اون هم استبل کویین داشت فروریخت وداراندگانش رابه ضرر مواجه کرد

زنده باد

اصن خوشم میاد ایران با روسیه همکاری می‌کنه