گزارش مختصر بازار ارزهای دیجیتال (۹ فروردین ۱۴۰۳)

زمان مطالعه: 3 دقیقه

روند قیمت ارزهای دیجیتال برتر طی ۲۴ ساعت گذشته، تحت تأثیر کاهش دوباره قیمت بیت کوین (BTC) به زیر سطح ۷۰ هزار دلار، قرار داشته است.

در همین راستا قیمت اتریوم (ETH) در مقاطعی به زیر ۳۵۰۰ دلار رسید. همچنین، قیمت سایر آلتکوین‌های برتر مانند سولانا (SOL)، ریپل (XRP) و کاردانو (ADA)، به طور قابل توجهی سقوط کرد.

روند قیمت ارزهای دیجیتال برتر

قیمت بیت کوین در زمان نگارش این خبر در روز پنجشنبه ۲۸ مارس، ۰.۶۲ درصد کاهش یافته و به ۶۹۶۵۵ دلار رسیده است. از سوی دیگر، حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت گذشته با ۱۴.۳۹ درصد رشد، به ۴۱.۱۵ میلیارد دلار افزایش یافته است. ارزش بازار این ارز دیجیتال در حال حاضر، ۱.۳۶ تریلیون دلار است.

در بخش آلت‌کوین‌ها، قیمت اتریوم با ۲.۰۵ درصد کاهش به ۳۵۱۱.۸۵ دلار و ارزش بازار آن به ۴۲۱.۸۱ میلیارد دلار رسیده است. در همین مدت، حجم معاملات اتریوم با ۱۸.۱۹ درصد رشد، به ۲۰.۰۱ میلیارد دلار افزایش یافته است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

قیمت بایننس کوین (BNB) بر خلاف روند کلی بازار، صعودی بوده و با افزایشی ۱.۶۲ درصدی به ۵۸۸.۱۰ دلار رسیده است. علاوه بر این، حجم معاملات آن با رشدی ۶.۴۴ درصدی به ۲.۲۲ میلیارد دلار افزایش یافته است.

قیمت سولانا ۲.۸۲ درصد کاهش یافته و به ۱۸۳.۸۴ دلار رسیده است. در مقابل، حجم معاملات این ارز دیجیتال، با رشدی ۱۰.۶۹ درصدی به ۳.۸۴ میلیارد دلار افزایش یافته است.

قیمت ریپل، کاهشی ۲.۸۶ درصدی را ثبت کرده و به ۰.۶۱۱۷ دلار رسیده است. از سوی دیگر، حجم معاملات آن با رشدی ۱۰.۰۹ درصدی به ۲.۰۱ میلیارد دلار افزایش یافته است.

همچنین، قیمت کاردانو امروز با ۲.۶۷ درصد کاهش به ۰.۶۴۳۴ دلار رسیده است. این در حالی است که حجم معاملات این ارز دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته با رشدی ۸.۷۴ درصدی به ۶۶۱.۱۰ میلیون دلار افزایش یافته است.

بازار میم‌کوین‌ها نیز بسیار پرنوسان بوده است. قیمت دوج‌کوین (DOGE) با ۷.۲۲ درصد افزایش به ۰.۱۹۷۶ دلار و قیمت رقیب آن، شیبا اینو (SHIB) با ۲.۳۶ درصد کاهش به ۰.۰۰۰۰۳۰۳۵ دلار رسیده است.

پپه کوین

قیمت میم‌کوین پپه (PEPE) که اخیراً بسیار مورد توجه جامعه ارز دیجیتال قرار داشته است، طی ۲۴ ساعت گذشته کاهش یافته است. در زمان نگارش این خبر، قیمت پپه کوین با ۵.۷۲ درصد کاهش به ۰.۰۰۰۰۰۷۵۹۲ دلار و ارزش بازار آن به ۳.۱۹ میلیارد دلار رسیده است. علاوه بر این، حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با نزولی ۲۹.۰۳ درصدی به ۶۴۴.۸۵ میلیون دلار کاهش یافته است.

رالی توکن مانتل

قیمت مانتل (MNT)، یک رالی بی‌عیب و نقص نزدیک به ۲۷ درصدی را به ثبت رساند و یکی از بهترین عملکرد‌ها را طی ۲۴ ساعت گذشته داشت. قیمت منتل در زمان نگارش این خبر با ۲۶.۹۲ درصد افزایش به ۱.۱۹ دلار رسیده است. علاوه بر این، حجم معاملات آن با ۲۳۳.۲۹ درصد رشد به ۸۲۹.۵۴ میلیون دلار افزایش یافته است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments