مروری بر عملکرد بازار در ۲۴ ساعت گذشته؛ کدام رمزارزها رشد بیشتری داشتند؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته عملکرد‌های متفاوتی داشتند. قیمت بیت کوین (BTC) بالای سطح ۵۷ هزار دلار باقی ماند، در حالی که چندین آلتکوین سقوط قابل‌توجهی را تجربه کردند.

علاوه بر این، قیمت اتریوم (ETH) به ۳۳۰۰ دلار نزدیک شد. از طرفی، قیمت سولانا (SOL)، ریپل (XRP) و دوج‌کوین (Dogecoin) افزایش یافت، در حالی که کاردانو (ADA) و بی‌ان‌بی (BNB) کاهش قیمت داشتند.

عملکرد ارزهای دیجیتال برتر

بیت کوین به عملکرد قوی خود ادامه داد و به بالای سطح ۵۷ هزار دلار رسید. قیمت این ارز دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته با رشدی ۲.۰۲ درصدی به ۵۷۰۸۵.۷۴ دلار و ارزش بازار آن به ۱.۱۲ تریلیون دلار افزایش یافت. از طرفی، حجم معاملات آن در ۲۴ ساعت گذشته با ۱۰.۵۴ درصد افت، به ۴۰.۳۵ میلیارد دلار کاهش پیدا کرد.

در بخش آلتکوین‌ها، قیمت اتریوم با ۱.۴۱ درصد افزایش طی ۲۴ ساعت گذشته به ۳۲۶۶.۱۴ دلار و ارزش بازار آن به ۳۹۲.۳۷ میلیارد دلار رسید. حجم معاملات اتریوم هم طی این مدت، با نزولی ۱۹.۷۳ درصدی به ۱۷.۰۷ میلیارد دلار کاهش یافت.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

قیمت بایننس کوین (BNB) نیز با کاهش ۰.۱۸ درصدی طی روز، به ۳۹۷.۴۸ دلار رسید. علاوه بر این، حجم معاملات ۲۴ ساعته آن، نزولی ۲۹.۶۹ درصدی را تجربه کرد و به ۱.۵۲ میلیارد دلار کاهش یافت.

در این میان، قیمت سولانا طی ۲۴ ساعت گذشته ۱.۰۶ درصد افزایش یافت و به ۱۰۸.۶۳ دلار رسید. حجم معاملات این ارز دیجیتال اما با افتی ۲۴.۶۶ درصدی به ۲.۲۰ میلیارد دلار کاهش یافت.

قیمت ریپل هم در پی تجربه رشدی ۴.۶۲ درصدی از سطح ۰.۵۸ دلار گذشت و به ۰.۵۸۱۳ دلار رسید. علاوه بر این، حجم معاملات XRP با رشدی ۶۸.۶۹ درصدی به ۲.۳۵ میلیارد دلار افزایش پیدا کرد.

در مقابل، قیمت و حجم معاملات کاردانو طی ۲۴ ساعت گذشته با کاهشی ۰.۱۰ و ۸.۶۴ درصدی به ترتیب به ۰.۶۲۲۴ دلار و ۶۵۲.۵۰ میلیون دلار رسید. در بخش میم‌کوین‌ها نیز، قیمت دوج‌کوین با ۶.۲۰ درصد افزایش به ۰.۰۹۵۶۵ دلار و قیمت شیبا اینو با ۶.۲۳ درصد افزایش به ۰.۰۰۰۰۱۰۸۵ دلار رسید.

افزایش ۳۰ درصدی پپه‌کوین

پپه (PEPE) در روزهای اخیر یک رشد خیره‌کننده را به ثبت رساند. در زمان نگارش این خبر، قیمت پپه با ۳۰.۲۳ درصد افزایش به ۰.۰۰۰۰۰۲۷۵ دلار و ارزش بازار آن به ۱.۱۵ میلیارد دلار رسیده است. علاوه بر این، حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با رشدی ۹۳.۹۵ درصدی به ۱.۴۰ میلیارد دلار افزایش یافته است.crypto-prices-today-28-feb

رشد ۵۲ درصدی قیمت آرویو

ارز دیجیتال آرویو (AR) هم رشد خارق‌العاده نزدیک به ۵۲ درصد را به ثبت رساند که بهترین عملکرد در میان ارزهای دیجیتال بود. قیمت آرویو در زمان نگارش این خبر با ۵۱.۴۷ درصد افزایش، به ۲۴.۵۵ دلار و حجم معاملات آن با ۱۸۶.۶۶ درصد افزایش، به ۲۱۴.۹۱ میلیون دلار رسیده است. این ارز دیجیتال در رالی اخیر خود سقف ۲۳.۷۶ دلاری را به ثبت رساند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments