استخر استخراج بزرگ چینی، بیت کوین را رها کرد و به آلت کوین ها روی آورد!

کناره گیری یکی از بزرگترین استخرهای استخراج چینی از ادامه فعالیت به دلیل کاهش قیمت بیت کوین

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با این وجود که نرخ هش بیتکوین در 48 ساعت گذشته 33% افزایش داشته است، صنعت استخراج هنوز با ابهاماتی روبروست. این موضوع باعث شده که استخر استخراج Baite که یکی از بهترین و بزرگترین استخرهای استخراج چینی بود از رقابت استخراج بیت کوین خارج شود.

بر اساس گزارش یک رسانه محلی مربوط به اخبار بلاکچین در ششم آپریل، نرخ هش شرکت استخراج چینی به نام Valarhash’s Baite در ماه مارس به طور چشمگیری از 4000 تا 200 پتاهش در ثانیه کاهش پیدا کرد. این استخر استخراج تصمیم گرفت که از بازار بیت کوین خارج شود و احتمالا در آینده نزدیک وارد عرصه استخراج آلت کوین‌ ها خواهد شد.

بالای 9% از نرخ هش بیت کوین به استخر استخراج Valarhash مربوط بود.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

Valarhash دو استخر استخراج بیت کوین با نام‌های Bytepool و 1THash را راه‌ اندازی کرده است. علاوه بر این دو استخر استخراج، پلتفرم استخراج ابری 1TMine و نرم افزار مدیریت مزرعه استخراج Nelson نیز جولای سال گذشته در سیچوان چین توسط همین شرکت راه اندازی شده بودند.

استخرهای استخراج Bytepool و 1Thash در زمان شروع کار خود بیش از 9% از کل نرخ هش شبکه بیت کوین را به خود اختصاص داده بودند. بر اساس یک گزارش، در حال حاضر 1THash رتبه هشتم را در بین استخرهای استخراج دارد و به همین دلیل ممکن است Bytepool بعد از کناره‌گیری از استخراج بیت کوین، بخش عمده قدرت هش باقی‌مانده و توان عملیاتی خود را به 1THash منتقل کند.

منبع: BTC.com 

تاثیر همه‌گیری ویروس کرونا بر استخراج کنندگان چینی

بر اساس گزارشاتی که کوین تلگراف در روزهای گذشته منتشر کرده است، بیش از 40 واحد عملیاتی فعال در زمینه استخراج بیت کوین، به دلیل کاهش قیمت بیت کوین و به‌صرفه نبودن بازار تجهیزات استخراج، از ادامه فعالیت‌های خود کناره گیری کردند و صنعت استخراج بیت کوین را ترک خواهند کرد.

منبع خبر: https://cointelegraph.com

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments