چین لینک به رتبه‌ی ششمین ارز دیجیتال برتر در بازار رمزارزها دست یافت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فشار زیاد فروش استقراضی در بازار قرداد‌های آینده، می‌تواند دلیل احتمالی افزایش 52 درصدی قیمت ارز دیجیتال چین لینک (ChainLink) باشد.

این توکن با دیفای روند صعودی خود را حفظ کرده و در حال ثبت رکورد‌های جدیدی می‌باشد. قیمت چین لینک هم اکنون با افزایش 52 درصدی به 13.8799 دلار رسیده است. با توجه به رتبه بندی در بازار رمزارزها می‌توان گفت چین لینک به رتبه‌ی ششم بازار رمزارزها از لحاظ ارزش بازار صعود کرده است.

رقیب چین لینک (Band Protocol) که به عنوان شبکه‌ای برای اوراکل‌ها فعالیت می‌کند، همزمان با رشد چین لینک با افزایش 50 درصدی رو به رو شد و به قیمت 12.44 دلار رسید.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

چرا چین لینک روند صعودی دارد؟

همانطور که گفته شد، روند صعودی غیرمنتظره‎‌ی چین لینک احتمالا به دلیل فشار قراردادهای فروش استقراضی در بازار قراردادهای آینده بوده است. با این افزایش قیمت نرخ ورود سرمایه به چین لینک به نزدیکی عدد ۰.۰۲- رسید. همانطور که می‌دانید بازار قرارداد‌های آینده ارز‌های دیجیتال از فرآیندی به نام ورود سرمایه (funding) بهره می‌برد تا از توازن بازار اطمینان لازم حاصل شود. در زمانی که بازار به سوی خریداران متمایل است، خریداران باید به فروشندگان راه حل‌های تشویقی ارائه دهند و بلعکس.

در چند ساعت گذشته به دلیل افزایش قیمت چین لینک، نرخ ورود سرمایه آن در Binance Futures منفی شد. این موضوع نشان دهنده‌ی آن است که با افزایش ناگهانی چین لینک، افراد زیادی از معامله کنندگان به دنبال فروش استقراضی آن بودند.

بنجامین بلانتز (Benjamin Blunts)، یکی از معامله کنندگان بازار رمز ارز ها گفت:

شاید چین لینک (ChainLink) از نظر تئوری به سمت فروش استقراضی برود، اما احساس بازار به سمت نزولی بودن است. در زمانی که یک بازار به سمت خاصی متمایل شود (در مورد چین لینک به سمت فروش استقراضی متمایل است)، روند آینده بازار به سمت مخالف خواهد بود.

فروش استقراضی معروف چین لینک توسط Zeus Capital

مهمترین عامل صعود قیمت چین لینک در خصوص Zes Capital است. این شرکت نظر منفی نسبت به چین لینک داشته و معتقد است قیمت آن کاهش بسیار زیادی پیدا خواهد کرد.

9 آگوست این شرکت اعلام کرد که اصطلاح به سرعت پولدار شدن یکی از نشانه‌های واقعی از دستکاری است. مطمئن باشید تا قبل از رسیدن ارزش چین لینک به صفر دلار، اگر آن را بفروشید جلوی ضرر را گرفته‌اید.

یک سرمایه‌گذار ارز دیجیتال به نام Light گفت که Zeus Capital وضعیت فروش استقراضی بسیار زیادی در LINK در اختیار دارد و در خطر نقد شدن قرار دارد.

با این حال هنوز معلوم نیست که آیا صرفا یک فروشنده توانایی این را دارد که بر ارز دیجیتالی با حجم معاملات روزانه ۲ میلیارد دلار این چنین تاثیر چشمگیری داشته باشد یا خیر.

 

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments