کاردانو برای به‌روزرسانی جدید و افزایش قیمت آماده می‌شود!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به نظر می‌رسد پروژه‌های ارزهای دیجیتال برتر مانند کاردانو، رشد و توسعه خود را در طول بازار نزولی دو برابر کرده‌اند. به طوری که داده‌های شرکت IOHK، شرکتی که مسئول توسعه بلاکچین کاردانو است، از یک نقطه عطف در توسعه بلاکچین آن خبر داده است. طبق اعلام این این شرکت نود 1.35.0 با موفقیت عرضه شده که یک نقطه عطف مهم در آستانه ارتقای شبکه اصلی، یعنی هارد فورک Vasil است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

به گزارش سایت ای‌ام‌بی‌کریپتو بدین ترتیب، کاردانو خود را برای ارتقای Vasil آماده کرده است، یک به‌روزرسانی مورد انتظار که ظرفیت و عملکرد کاردانو را تقویت خواهد ‌کرد. انتشار موفق این نود، نقشی حیاتی در پشتیبانی از به‌روزرسانی Vasil ایفا خواهد کرد. شرکت IOHK همچنین تمرکز خود را بر امنیت و ایمنی همه شرکای خود که بخشی از اکوسیستم کاردانو خواهند بود، حفظ کرده است.

در این میان، توکن بومی کاردانو یعنی آدا (ADA) نیز از چهار روز گذشته در مسیری صعودی قرار داشته است. پس از افزایش 16 درصدی نسبت به هفته گذشته، این رمزارز در زمان انتشار این خبر در محدوده 0.51 دلار معامله می‌شود. این اتفاق در راستای صعود اخیر آن، پس از آزمایش مجدد سطح حمایت ساختاری نزدیک به سطح 0.44 دلار، روی داده است.

cardano-ada-a-bull-marathon
نمودار روزانه آدا به دلار

آخرین حرکت صعودی آدا، نشان‌دهنده عدم وجود فشار فروش کافی برای کاهش قیمت به زیر سطح حمایتی اخیر است. این به نوبه خود منجر به بازگشت اعتماد سرمایه‌گذاران به بازار شده که توسط فاندینگ ریت در صرافی بایننس هم مشخص شده است.

از سوی دیگر، حجم‌های صعودی نسبتا ضعیف بوده است. حجم‌های ضعیف به ویژه در 24 ساعت گذشته نشان از انباشت کم سرمایه در سطوح اخیر دارد. عرضه کاردانو در میان نهنگ‌ها، نشان‌دهنده مقدار قابل‌توجهی از جریان خروجی در 24 ساعت گذشته بوده و این موضوع، توضیح می‌دهد که چرا قیمت نتوانست به اندازه کافی افزایش یابد.cardano-ada-a-bull-marathon

آخرین نقطه عطف توسعه کاردانو توسط IOHK، چیزهای زیادی را در مورد پیشرفت این پروژه نشان می‌دهد. شبکه اصلی Vasil در انتهای مسیر توسعه قرار داشته و به زودی وارد کار خواهد شد. این امر، مسیر را برای تقاضای قوی برای آدا در بلندمدت هموار خواهد کرد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

هیچ به هیچ خبری نیست