پیش‌بینی مختلف تحلیلگران در مورد ادامه روند قیمت بیت کوین!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

افزایش چشمگیر قیمت بیت کوین که 14 روز رشد متوالی در اوایل این ماه را به همراه داشت، بسیاری را به این فکر انداخته که آیا این افزایش یک موفقیت قابل‌توجه است یا نشان‌دهنده یک تله گاوی؟
به گزارش سایت کوین تلگراف، جیمز ادواردز، تحلیلگر ارزهای دیجیتال در شرکت فین‌تک استرالیایی فایندر، در اظهارات جدید خود در ۲۳ ژانویه گفت که استدلال برای «تله گاوی» قوی‌تر است و هشدار داد که افزایش اخیر می‌تواند کوتاه مدت باشد.
وی بیان کرد، همزمان که قیمت بیت کوین در آخر هفته به سمت بالا حرکت کرد، NASDAQ Composite و S&P 500 نیز صعودهای مشابهی داشتند:

این به من نشان می‌دهد که رشد کریپتو منحصربه‌فرد نیست و بخشی از افزایش گسترده‌تر قیمت‌ها به دلیل متوقف شدن ارقام تورم است و به نظر می‌رسد اشتهای ریسک‌پذیری به سرمایه‌گذاران بازگشته است. بنابراین، بیت کوین فقط از تأثیرات احساسات مثبت ناشی از آن استفاده می‌کند.

ادواردز اضافه کرد که بازار ارزهای دیجیتال قبل از شروع یک بازار صعودی جدید، هنوز موانع بزرگی برای رفع کردن دارند. از جمله این موانع، ادامه پیامدهای ناشی از سقوط FTX و پرونده اخیر ورشکستگی فصل 11 شرکت جنسیس در 19 ژانویه است.
او توضیح داد:

ما شاهد فروش بیشتر خواهیم بود؛ زیرا شرکت‌های ارز دیجیتال ترازنامه‌های خود را تنظیم می‌کنند و توکن‌ها را به بازار می‌ریزند تا بدهی‌های خود را پوشش دهند و سعی کنند سرپا بمانند.

مایک مک گلون، استراتژیست ارشد کالای بلومبرگ نیز در گفتگویی گفت که مسیر قیمت بیت کوین مطمئن نیست و شرایط کلان اقتصادی مانند رکود را به عنوان یک مانع بسیار بزرگ برای بیت کوین می‌داند:

با توجه به اینکه جهان به سمت رکود متمایل شده و اکثر بانک‌های مرکزی در حال سختگیرتر شدن هستند، من فکر می‌کنم که جزر و مد نزولی اقتصاد کلان هنوز هم عامل اصلی تعیین‌کننده قیمت بیت کوین و کریپتو است.

با این حال، دیدگاه همه کارشناسان صنعت به این اندازه نزولی نیست. برای مثال، پلتفرم تحلیل بازار ارزهای دیجیتال IncomeSharks دیدگاه صعودی دارد. این پلتفرم در 22 ژانویه نمودار «Wall St. Cheat Sheet» را با 379300 دنبال‌کننده خود در توییتر به اشتراک گذاشت و خرس‌ها را که فکر می‌کنند حرکت‌های اخیر قیمت، نشان‌دهنده یک «تله گاوی» است به سخره گرفت.
پیش‌بینی مختلف تحلیلگران در مورد ادامه روند قیمت بیت کوین!سم آگتربرگ، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران ربات معاملاتی مبتنی بر هوش مصنوعی CryptoSea نیز اخیراً پست‌هایی را به اشتراک گذاشته که احساسات مثبت خود را نسبت به قیمت بیت کوین به 431700 دنبال‌کننده‌اش در توییتر نشان می‌دهد و پیشنهاد می‌کند که «BULL FLAG BREAKOUT» تا 25000 دلار به زودی رخ می‌دهد.
پیش‌بینی مختلف تحلیلگران در مورد ادامه روند قیمت بیت کوین!
در همین حال، دیگران از پیش‌بینی قیمت خودداری کرده‌اند.
بیت کوین (BTC) در حال حاضر 22738 دلار معامله می‌شود و بر اساس داده‌های پلتفرم Alternative.me، شاخص ترس و طمع بیت کوین در حال حاضر با امتیاز 50 از 100 در منطقه خنثی قرار دارد.
پیش‌بینی مختلف تحلیلگران در مورد ادامه روند قیمت بیت کوین!

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments