تفاوت قیمت اسپات و فیوچرز بیت کوین در مورد هدف بعدی این رمزارز چه می‌گوید؟

زمان مطالعه: 3 دقیقه

قیمت بیت کوین امروز ۱۷ مارس، در پی تداوم فشار فروش، در حال حرکت به سمت ۶۰ هزار دلار بوده است.btc-price-support-futures-gap-

فشار فروش بیت کوین

داده‌های تریدینگ‌ویو (TradingView) از کاهش قیمت بیت کوین به کف جدید ۶۴۵۲۲  دلار در صرافی بیت‌استمپ (Bitstamp) خبر می‌دهند. قیمت این ارز دیجیتال، پس از ثبت سقف‌های تاریخی جدید طی هفته گذشته، با فشار شدید فروش مواجه شده و در حال ثبت کف‌های پایین‌تر است.

معامله‌گر محبوب ارز دیجیتال به نام اسکیو (Skew)، با تجزیه و تحلیل وضعیت بازار، منطقه مورد علاقه خریداران در صرافی‌های اصلی را مشخص کرده است. به گفته وی، این منطقه بین ۶۰ هزار تا ۶۴ هزار دلار قرار دارد.btc-price-support-futures-gap-

اسکیو اضافه کرد که برخی از فعالان بازار، در کف‌های قیمتی، استراتژی متوسط هزینه دلاری (DCA) را اجرا می‌کنند که باعث افزایش قیمت در تایم‌فریم‌های پایین‌تر می‌شود.

داده‌های بازار نشان می‌دهند که اصلاح بازار گاوی بیت کوین اکنون به حدود ۱۲ درصد رسیده است. در این میان، لازم به ذکر است که در چرخه‌های قبلی، شاهد اصلاح‌های عمیق‌تری بوده‌ایم.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

بنابراین، تحلیلگران بازار با اشاره به ورود مداوم سرمایه به صندوق‌های ETF بیت کوین، همچنان نسبت به قیمت این ارز دیجیتال در آینده خوش‌بین هستند. در همین راستا، توماس فاهرر (Thomas Fahrer)، مدیرعامل پورتال آپولو (Apollo)، در رابطه با جریان‌ ورود سرمایه به صندوق‌های ETF بیت کوین تأیید کرد که شرایط کنونی می‌تواند یک تله خرسی باشد. فاهرر همچنین به شایعات مربوط به تخصیص بودجه سازمانی جدید به صندوق‌های بیت کوین در ماه‌های آتی اشاره کرد.

شکاف قیمت اسپات و فیوچرز، عامل افزایش قیمت؟!

با نزدیک شدن به پایان هفته، معامله‌گران در انتظار بهبود قیمت پس از شروع هفته جدید هستند. در این میان، شکاف قیمتی موجود در بازار فیوچرز بیت‌کوین در CME (بورس کالای شیکاگو)، که به سرعت در حال افزایش است، می‌تواند موجب توقف روند اصلاح قیمت و افزایش آن شود.btc-price-support-futures-gap-

به گفته تحلیلگران، معاملات فیوچرز بیت کوین در CME در ۱۵ مارس در ۶۹۱۳۵ دلار بسته شد و طبق داده‌های تاریخی، اختلاف به وجود آمده بین قیمت اسپات و فیوچرز، می‌تواند منجر به افزایش قیمت اسپات در هفته جدید شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین تلگراف

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments