پیش بینی هولناک مدیرعامل بیت‌مکس: قیمت بیت کوین به ۳۰۰۰ دلار خواهد رسید!

احتمال کاهش شدید قیمت بیت کوین در پی سقوط بازار بورس آمریکا

زمان مطالعه: 3 دقیقه

مدیرعامل بیت‌‎مکس Arthur Hayes و تریدری که با نام مستعار Crypto Capo شناخته می‌شود، هردو پیش بینی کردند که قیمت بیت کوین در اوایل 2020 به 3,000 دلار سقوط خواهد کرد. در آینده نزدیک، هر دو این افراد انتظار دارند که بیت کوین دوباره نواحی قیمت حدود 3,000 دلار را ببیند.

در نامه تحلیلی برای تریدرهای کریپتو که در نهم آپریل 2020 توسط بیت‌مکس منتشر شد، Hayes گفت بازار بورس آمریکا یک سقوط را تجربه می‌کند و تمامی انواع سرمایه‌گذاری ممکن است اوضاع بدی داشته باشند، که موجب اصلاح قیمت بیت کوین خواهد شد.

قبل از سقوط ارزش بیت کوین به 3,600 دلار در 12 مارس، Crypto Capo سقوط قیمت به پایین محدوده 3,000 دلاری را پیش بینی کرده بود. این هفته Crypto Capo بار دیگر پیش بینی کرد که بیت کوین احتمال دارد به محدوده 2,100 تا 3,000 دلار برسد!

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

مدیرعامل بیت‌مکس معتقد است که بازار سقوط می‌کند و بیت کوین هم از آن پیروی خواهد کرد.

در آینده نزدیک، Hayes پیش بینی می‌کند که بازار بورس آمریکا بعد از احیای ظاهرا قدرتمندی که در اواخر مارس آغاز شد، دچار یک سقوط شدید شود.

در پکیج محرک 2 تریلیون دلاری سنا که توسط بانک مرکزی آمریکا ترتیب داده شده، هدف این بود که از وقوع سقوطی مثل 2008 برای بازار جلوگیری شود و این‌طور که به نظر می‌ر‌سد موجب افزایش تقاضا برای سهام‌ها در هفته‌های اخیر شده است.
داده‌های تاریخی نشان می‌دهد در این بحبوحه آشفتگی اقتصادی، بازار بورس احتمالا تحرکات جعلی را مشاهده می‌کند.

باتوجه به این‌که پیشرفت محدودی در مهار کردن همه‌‌گیری ویروس کرونا در آمریکا و اروپا صورت گرفته، تولید جهانی متوقف شده است و اقتصادهای اصلی اروپا در آستانه سقوط آزاد قرار گرفته‌اند، که این موضوع باعث اصلاح شدید قیمت سرمایه‌گذاری‌های پرخطری مثل بیت کوین می‌شود.

Hayes توضیح داد:

“مشخص نیست که بیت کوین چقدر خریداری خواهد شد. ممکن است قیمت دوباره به نواحی 3,000 دلار برسد. همانطور که شاخص SPX حرکت می‌کند و به 2,000 می‌رسد انتظار داریم تمامی کلاس‌های سرمایه‌گذاری دوباره افت کنند. این‌طور وحشتناک که سه ماهه اول سال بر ارزش‌های سرمایه‌گذاری گذشت، ما تقریبا 100 سال عدم تعادل را برای اصلاح رویه پیشین نیاز خواهیم داشت.”

در 12 مارس، قیمت بیت کوین به 3,600 دلار رسید، درحالی‌که بیشتر آن در صرافی‌های جدید مثل BitMEX، OKEx و Binance Futures بود، اما قیمت در بازارهای محلی بالای 4,000 دلار باقی ماند.

در هر صورت خواهیم دید که قیمت بیت کوین به پایین‌تر از 3,600 دلار می‌رسد یا در ناحیه حمایتی 4,500 تا 4,800 تحکیم می‌شود، اما یک موج فروش عظیم درپی سقوط بازار بورس آمریکا اتفاق خواهد افتاد.

چرا Hayes معتقد است که قیمت بیت کوین در انتهای 2020 به 20,000 دلار برمی‌گردد؟

بیشتر کشورها، مخصوصا آمریکا و اروپا به دلیل بالارفتن روزانه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا، در وحشت فرو رفته‌اند.

درحالی‌که دانشمندان معتبری مثل Dr. Anthony Fauci اعلام کرده‌اند که برای رسیدن به واکسن این بیماری 12 تا 18 ماه زمان لازم است، تعدادی از بزرگان داروسازی هنوز خوش‌بین هستند و معتقدند که در 8 ماه آینده واکسن را تولید خواهند کرد.

داروهای جایگزین، مثل هیدروکسی کلروکین و درمان مالاریا، در بهبود بعضی از بیماران مبتلا به ویروس کرونا موثر واقع شده‌اند، اما هنوز درمان قطعی کشف نشده است.

اگر آمریکا و اروپا پیشرفت خوبی را در مقابله با ویروس کرونا نشان دهند و درمان‌های موثری یافته شوند، بازار بورس ممکن است پاسخ قدرتمندی بدهد و تقاضا برای بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده هم افزایش پیدا کند.

Hayes معتقد است که در پایان سال 2020 بیت کوین دوباره به 20,000 دلار خواهد رسید. این گرایش همزمان با افزایش قیمت بیت کوین 10 تا 11 ماه بعد از هاوینگ (نصف شدن پاداش) صورت خواهد گرفت.

منبع
کوین تلگراف

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments