افزایش احساسات مثبت در بازار! کدام رمزارزها شانس صعود بیشتری دارند؟

زمان مطالعه: 5 دقیقه

پس از توافق اولیه کاخ سفید و جمهوری‌خواهان مجلس بر سر افزایش سقف بدهی، به نظر می‌رسد که خطر یک نکول بدهی فاجعه‌بار دیگر ایالات متحده را تهدید نمی‌کند. به دنبال انتشار این خبر، بازار سهام ایالات متحده رشد کرد و احساسات مثبت اکنون به بازار ارزهای دیجیتال هم نفوذ کرده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

داده‌های بازار نشان می‌دهند که در ۲۴ ساعت گذشته، بیت کوین توانسته دوباره به کانال ۲۸ هزار دلار صعود کند و در این میان، برخی از آلت کوین‌ها نیز نشانه‌هایی از یک حرکت صعودی کوتاه مدت را نشان می‌دهند. در این مطلب رمزارز نیوز، نمودار ۵ ارز دیجیتال را که ممکن است در چند روز آینده بهتر عمل کنند، با هم بررسی می‌کنیم.

۱. بیت کوین

در ۲۴ ساعت گذشته، بیت کوین توانست از منطقه مقاومت بالاسری بین میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲۷,۱۴۶ دلار) و خط حمایت الگوی مثلث متقارن خود عبور کند.

نمودار روزانه BTC/USDT.
نمودار روزانه BTC/USDT.

اگر قیمت دوباره از این ناحیه به سمت پایین برگردد، خرس‌ها بار دیگر تلاش خواهند کرد تا قیمت را به حمایت کلیدی در ۲۵,۲۵۰ دلار کاهش دهند. انتظار می‌رود که گاوها با تمام توان از ناحیه ۲۵,۲۵۰ تا ۲۴ هزار دلار دفاع کنند؛ زیرا شکستن کندل قیمتی به زیر آن می‌تواند فروش را تشدید کند. در این صورت، جفت BTC/USDT ممکن است تا ۲۰ هزار دلار سقوط کند.

در مقابل، اگر خریداران بتوانند قیمت را بالاتر از ناحیه مقاومتی مذکور حفظ کنند، نشان‌دهنده خرید قوی به هنگام افت قیمت است. این امر، احتمال بریک آوت به بالای خط مقاومت مثلث را افزایش می‌دهد. در چنین شرایطی، این جفت می‌تواند تا ۳۱ هزار دلار صعود کند.

۲. ریپل

در نمودار ریپل یک الگوی سر و شانه معکوس شکل گرفته که در صورت بریک آوت و بسته شدن کندل قیمت بالاتر از خط گردن تکمیل می‌شود.

نمودار روزانه XRP/USDT.
نمودار روزانه XRP/USDT.

شیب میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰٫۴۵ دلار) به تدریج در حال افزایش است و شاخص قدرت نسبی (RSI) به محدوده مثبت جهش کرده که نشان می‌دهد مسیر صعود با کمترین مقاومت مواجه است. اگر گاوها قیمت را بالاتر از خط گردن حفظ کنند، جفت XRP/USDT می‌تواند به سمت منطقه مقاومت بالاسری بین ۰٫۵۴ تا ۰٫۵۸ دلار صعود کند. هدف الگو، سطح قیمتی ۰٫۵۵ دلار است.

اگر قیمت از خط گردن پایین بیاید و به زیر متحرک نمایی ۲۰ روزه کاهش یابد، این دیدگاه مثبت در کوتاه مدت باطل خواهد شد. در این صورت، این جفت می‌تواند به سمت حمایت مهم ۰٫۴ دلاری سقوط کند.

۳. آربیتروم

در تاریخ ۲۸ می، گاوها قیمت آربیتروم را به بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱٫۱۷ دلار) برگرداندند که نشان‌دهنده شروع یک بهبود بالقوه است.

نمودار روزانه ARB/USDT.
نمودار روزانه ARB/USDT.

خرس‌ها احتمالاً چالشی قوی در قیمت ۱٫۲ دلار ایجاد خواهند کرد، اما اگر گاوها بر این مانع غلبه کنند، جفت ARB/USDT می‌تواند شتاب بیشتری بگیرد. یک مقاومت جزئی در میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱٫۲۹ دلار) هم وجود دارد، اما عبور از آن محتمل است. پس از آن، این جفت می‌تواند به ۱٫۳۶ دلار و سپس، به ۱٫۵ دلار صعود کند.

اگر خرس‌ها بخواهند از این رالی جلوگیری کنند، باید به سرعت قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند. اگر آنها موفق شوند، این جفت ممکن است به ۱٫۰۶ دلار و سپس، به ۱٫۰۱ دلار سقوط کند. این منطقه مهمی است که گاوها باید از آن دفاع کنند؛ چون در صورتی این ناحیه حمایتی از دست برود، ممکن است شاهد سقوط شدید این جفت تا ۰٫۷۳ دلار باشیم.

۴. ایاس

قیمت ایاس در چند ماه گذشته بین ۰٫۷۸ تا ۱٫۳۴ دلار در نوسان بوده است. به طور کلی، در چنین محدوده وسیعی، معامله‌گران نزدیک به حمایت خرید می‌کنند و نزدیک به مقاومت می‌فروشند.

نمودار روزانه EOS/USDT.
نمودار روزانه EOS/USDT.

در ۲۵ می، جفت EOS/USDT از ۰٫۸۱ دلار جهش کرد و در ۲۸ می، به بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰٫۸۹ دلار) رسید. گاوها اکنون تلاش خواهند کرد تا قیمت را به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱ دلار) برسانند، جایی که خرس‌ها احتمالاً دفاعی قوی خواهند داشت.

اگر افت بعدی در متحرک نمایی ۲۰ روزه حمایت پیدا کند، نشان می‌دهد که گاوها در اوج هستند. در این صورت، این جفت می‌تواند تا ۱٫۱۱ دلار صعود کند. خرس‌ها باید قیمت را به زیر سطح حمایت حیاتی ۰٫۷۸ دلار بکشانند تا بتوانند روند نزولی رو شروع کنند.

۵. آوه

آوه در داخل یک الگوی کانال نزولی معامله می‌شود که عموماً مانند یک ساختار صعودی رفتار می‌کند.

نمودار روزانه AAVE/USDT.
نمودار روزانه AAVE/USDT.

در ۲۷ می، گاوها توانستند قیمت را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶۵٫۵ دلار) برسانند. جفت AAVE/USDT اکنون می‌تواند تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۷۰ دلار) افزایش یابد و پس از آن تلاش خواهد کرد تا خط مقاومت را به چالش بکشد. بریک آوت و بسته شدن کندل قیمت بالاتر از این سطح ممکن است یک حرکت صعودی کوتاه مدت را آغاز کند.

در مقابل، اگر قیمت از سطح فعلی پایین بیاید و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، نشان‌دهنده کاهش تقاضا در سطوح بالاتر است. در مسیر نزولی، اولین حمایت در سطح ۶۲ دلار قرار دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین تلگراف

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

1 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام تقدیرتشکردارم ازرمزارزنیوز ماراباخبرمیکنه ارزهای صعودی را خیلی ممنون قربونتون برم