تحلیل و پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین، اتریوم و چین‌لینک، ۳ رمزارز مورد علاقه نهنگ‌ها!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

به نظر می‌رسد قرارگیری بازار کریپتو در فاز اصلاح، فرصت خوبی را برای خرید ارزهای دیجیتال با قیمت‌های پایین‌تر فراهم کرده است.

احتمال بازگشت بیت‌ کوین به سطح ۴۲۶۴۰ دلار

طبق اعلام پلتفرم آرخام اینتلیجنس (Arkham Intelligence)، یک نهنگ اخیرا ۷۰۰ بیت کوین (BTC) خریداری نموده و سپس آن را از بایننس خارج کرده است.

میانگین قیمت خرید هر بیت کوین برای این نهنگ ۴۱۹۴۸ دلار بوده و شایان ذکر است که قیمت بیت کوین در زمان انتشار این خبر، به ۴۱۶۶۰ دلار کاهش یافته است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

در همین حال، روند قیمت بیت کوین در چارت چهار ساعته نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال به طور بالقوه می‌تواند تا ۴۲۰۰۰ دلار افزایش یابد. روند حرکت شاخص قدرت نسبی (RSI)، یکی از عواملی است که وقوع چنین اتفاقی را تأیید می‌کند.

پیش از این، در تاریخ ۱۸ ژانویه، RSI به سطح ۳۲.۰۹ کاهش یافته بود. با این حال، این اندیکاتور در حال حاضر در سطح ۴۴.۵۶ قرار دارد که نشان‌دهنده افزایش فشار خرید است.btc-eth-link-get-whales-attention

اگر بیت کوین در سطح ۴۱۵۷۱ دلار حمایت شود و فشار خرید افزایش یابد، قیمت می‌تواند بر مقاومت ۴۲۶۴۰ دلار غلبه کند. این امر حتی می‌تواند باعث افزایش بیشتر قیمت تا ۴۳۰۰۰ دلار شود.

در مقابل، چنانچه قیمت بیت کوین به زیر ۴۰۵۰۰ دلار برسد، احتمال نزول قیمت تا ۳۹ هزار دلار وجود خواهد داشت.

قیمت اتریوم در انتظار جهشی دیگر

یکی دیگر از ارزهای دیجیتالی که نهنگ‌ها به خرید آن علاقه نشان‌ داده‌اند، اتریوم است. بنا بر اعلام پلتفرم لوک‌آن‌چین (Lookonchain)، یک نهنگ اخیرا همزمان با کاهش قیمت، ۳۶۰۰ واحد ETH خریداری کرده است. این نهنگ‌ سابقه درخشانی در خرید اتریوم با قیمت کم و فروش آن در سقف‌های قیمتی دارد و از همین طریق، تاکنون ۲۵.۸ میلیون دلار سود کسب کرده است.

در همین حال، نهنگ دیگری حدود ۱۳.۷۶ میلیون دلار اتریوم خریداری و از صرافی کوین بیس خارج کرده است.

قیمت اتریوم در زمان انتشار این خبر ۲۴۸۴ دلار است، اما به نظر می‌رسد روند نزولی ادامه داشته باشد. قیمت اتریوم در تایم‌فریم ۴ ساعته به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ (زرد) کاهش یافته است. در زمان نگارش این خبر، میانگین متحرک نمایی ۲۰ در سطح ۲۴۹۷ قرار گرفته است. میانگین متحرک نمایی ۹ (آبی) نیز نزدیک به قیمت فعلی قرار دارد.btc-eth-link-get-whales-attention

اگر قیمت اتریوم بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۹ قرار بگیرد، می‌تواند تا سطوح ۲۵۵۰ و ۲۶۰۰ دلار افزایش یابد. با این حال، نزول به زیر این میانگین متحرک، به معنی ادامه نزول خواهد بود.

چین لینک در مسیر رسیدن به ۱۷.۵۰ دلار

چین لینک (LINK) هم یکی دیگر از رمزارزهایی است که در پی کاهش قیمت، مورد توجه قرار گرفته است. طبق گزارش‌ها، یک کیف پول جدید با پرداخت ۴.۹۶ میلیون استیبل‌کوین USDC، تعداد ۳۳۶۵۲۹ توکن لینک خریداری کرد. قیمت این توکن در زمان خرید، ۱۴.۷۴ دلار بود.

وضعیت اندیکاتور MACD نشان می‌دهد که قیمت این توکن می‌تواند تا سطح ۱۶.۴۲ دلار افزایش یابد. در این صورت، حرکت بعدی لینک به سمت مقاومت ۱۷.۵۰ دلار خواهد بود. این دیدگاه صعودی توسط اندیکاتور RSI که در سطح ۶۴.۰۱ قرار دارد، نیز تأیید می‌شود.btc-eth-link-get-whales-attention

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین ادیشن

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments