ثبت رکورد ۵۸ هزار دلار توسط بیت کوین!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در ۲۴ ساعت گذشته، ارز دیجیتال بیت کوین (BTC) موفق به ثبت بالاترین رکورد قیمتی خود در ۵۸،۴۰۰ دلار شد.

با این حال، اندکی پس از آن بیت کوین با اصلاح قیمت مواجه شد و با ریزش بیش از ۴ هزار دلار، به کمتر از ۵۴ هزار دلار سقوط کرد. در این میان، بیشتر آلت کوین‌ها نیز با افت قیمت مواجه شدند. به این ترتیب، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال نیز حدود ۷۰ میلیارد دلار کاهش یافت.

افت قیمت ۴ هزار دلاری بیت کوین پس از ثبت رکورد جدید!

ارز دیجیتال برتر جهان یک هفته کاملا صعودی را پشت سر گذاشت و با بیش از ۱۲ هزار دلار افزایش قیمت، توانست وارد کانال ۵۸ هزار دلار شود.

با این حال، خرس‌ها در این مرحله وارد عمل شدند و اجازه افزایش بیشتر قیمت را به بیت کوین ندادند. در همین حال، بیت کوین بیش از ۴ هزار دلار از ارزش خود را از دست داد. در زمان انتشار این خبر، بیت کوین با قیمت ۵۳،۹۰۸ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۶ درصد افت دارد.

نمودار کندل ۴ ساعته قیمت بیت کوین در صرافی کوین بیس (Coinbase).

شاخص‌های تکنیکال نشان می‌دهند که در صورت ادامه اصلاح قیمت بیت کوین، سطوح ۵۲،۳۶۵ دلار و ۵۰،۸۰۰ دلار می‌توانند به عنوان سطوح حمایتی عمل کنند. از سوی دیگر، بیت کوین برای آن که دوباره بتواند قدم به قلمروی قیمتی ناشناخته بگذارد، باید بر سطوح مقاومتی ۵۷،۵۰۰ دلار و ۵۸،۳۵۰ دلار غلبه کند.

افت قیمت اتریوم به کمتر از ۱،۸۰۰ دلار همزمان با جهش قیمت ریپل به ۰٫۶ دلار!

بیشتر آلت کوین‌های بزرگ نیز پس از ثبت رکوردهای جدید طی چند روز اخیر، در ۲۴ ساعت گذشته یک روند اصلاحی را به خود گرفتند.

در این میان، اتریوم (ETH) که روز شنبه ۲۰ فوریه برای اولین بار در طول تاریخ خود به رکورد قیمتی ۲،۰۵۰ دلار دست پیدا کرد، اکنون با از دست دادن تقریبا ۲۵۰ دلار از ارزش خود، با قیمت ۱،۷۹۶ دلار معامله می‌شود.

پولکادات (DOT) نیز در ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۷٫۴ درصد افت قیمت را تجربه کرد. علاوه بر این، بایننس کوین (BNB) با ۱۰٫۷ درصد افت، در حال حاضر با قیمت ۲۵۵٫۵۲ دلار معامله می‌شود. کاردانو (ADA)، لایت کوین (LTC) و چین لینک (LINK) نیز به ترتیب با ۱۳٫۷ درصد، ۱۰٫۲ درصد و ۱۰٫۷ درصد افت قیمت، در وضعیت قرمزی قرار دارند.

در مقابل، پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر به رسمیت شناخته شدن شرکت ریپل (Ripple) به عنوان یک کسب و کار در ایالت وایومینگ، قیمت ارز دیجیتال ریپل (XRP) با رشد تقریباً ۲۰ درصدی به بالای ۰٫۶ دلار رسید. در زمان انتشار این خبر، ارز دیجیتال ریپل با قیمت ۰٫۵۷ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۶٫۷ درصد رشد دارد.

بررسی اجمالی بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments