گوش به زنگ تغییرات جدید بیت کوین باشید!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

قیمت بیت کوین در 16 ژوئیه پس از پایان هفته معاملاتی وال استریت همزمان با افزایش اندک بازار سهام ایالات متحده، افزایش یافت.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع
Bitcoin-is-ready-to-attack-key-points
نمودار کندلی 1 ساعته BTC/USD (Bitstamp)

آیا خریداران بیت کوین می‌توانند میانگین متحرک 200 هفته‌ای را پس بگیرند؟

به گزارش سایت کوین تلگراف و داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که جفت ارز بیت‌کوین به دلار آمریکا در آخر هفته بین 20500 تا 21000 دلار متغیر است.

بنابراین این جفت ارز، اکثریت بازگشت خود را از پایین‌ترین سطح هفته حفظ کرد، کف قیمتی که به دنبال شوک داده‌های تورم ایالات متحده و جرقه‌های ضعف در دارایی‌های ریسکی رخ داد.

نگاهی به اطلاعات دفتر سفارش بایننس، بزرگ‌ترین صرافی جهانی از نظر حجم، نشان می‌دهد که اگر خریداران تلاش کنند بازار را به سمت بالاتری برانند، مقاومت کلیدی را در حدود 22000 دلار پیش روی خواهند داشت.

با این حال، با نظارت بر شاخص‌های دیگر، این احتمال وجود دارد که بیت کوین حتی بتواند میانگین متحرک 200 هفته‌ای خود را به چالش بکشد، خط روند اصلی بازار نزولی که بیش از یک ماه پیش به‌عنوان حمایت عمل کرد ولی از دست رفت.

طبق گزارش‌ها و بر اساس شاخص ترس و طمع کریپتو، بازارهای ارز دیجیتال در این هفته طولانی‌ترین دوره خود را در حالت “ترس شدید” به پایان رساندند.

ماینرها فشار را احساس می‌کنند!

در همین حال، یکی از تحلیلگران پلتفرم تجزیه و تحلیل درون زنجیره‌ای CryptoQuant زنگ خطر سناریوی فروش احتمالی را به صدا درآورد.

به گفته Binh Dang، 14000 بیت کوین از کیف پول‌های ماینر در 15 ژوئیه منتقل شده و اگرچه مشخصاً نشان‌دهنده فروش نیست، اما این پدیده ارزش ردیابی را دارد. او می‌گوید:

در این مرحله، نمی‌توانیم مطمئن باشیم که این توزیع مثبت یا منفی است، بنابراین باید تا چند روز آینده مراقب باشیم.

به طور جداگانه، یک شاخص جدید به نام مدل گرانش انرژی که هزینه‌های تولید بیت‌کوین را پوشش می‌دهد، نشان می‌دهد که ماینرها احتمالاً می‌توانند مقادیر نسبتاً کمی برای انرژی بپردازند تا با قیمت‌های لحظه‌ای  بیت کوین، سود استخراج کنند.

جو برنت، تحلیلگر BlockWare، خالق این مدل، در یک توییت توضیح داد:

گرانش انرژی بیت کوین به حداکثر قیمت دلار آمریکا (دلار / کیلووات ساعت) گفته می‌شود که دکل‌های استخراج مدرن حاضر به خرید برق برای کسب سود هستند.

از این حداکثر قیمت پیشنهادی، می‌توان درک بهتری از زمان افزایش بیش از حد قیمت بی ت کوین و زمانی که قیمت ممکن است به پایین‌ترین حد خود نزدیک شود، به دست آورد.

Bitcoin-is-ready-to-attack-key-points
مدل گرانش انرژی بیت کوین
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments