آیا بازار صعودی سال ۲۰۱۹ دوباره تکرار می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تحلیلگر معروف بازار ارزهای دیجیتال با نام مستعار کالیو (Kaleo) به 555,100 دنبال‌کننده خود در توییتر گفته که خود را برای یک رشد بزرگ آماده می‌کند. این تحلیلگر پیش‌بینی می‌کند که این رشد، می‌تواند بیت کوین را به سطحی برساند که از ژوئن 2022 مشاهده نشده است:

وقتی بالاخره این اتفاق بیفتد، ما شاهد یک کندل باشکوه به قیمت 30000 دلار خواهیم بود. فقط فکر نکنید امروز روزی است که قرار است اتفاق بیفتد، مراقب باشید و در عین حال، زیاد حریص نشوید دوستان!

آیا بازار صعودی سال 2019 دوباره تکرار می‌شود؟

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

به گزارش سایت دیلی‌هودل، طبق یکی از نمودارهای کالیو، او معتقد است که بیت کوین می‌تواند در ماه فوریه تا 30,000 دلار افزایش یابد. افزایش به سمت هدف او، نشان‌دهنده پتانسیل صعودی بیش از 32 درصدی برای بیت کوین از سطوح فعلی است. در زمان نگارش این خبر، بیت کوین با قیمت 22,850 دلار در حال معامله است.
کالیو همچنین می‌گوید که بیت‌ کوین الگوهای مشابهی را همچون سال 2019، زمانی که در عرض چند هفته از 3000 دلار به حدود 14000 دلار افزایش یافت، شکل داده است. او اضافه می‌کند که بیت کوین احتمالاً به بازار کریپتو تسلط پیدا می‌کند و نقدینگی را از آلت کوین‌ها می‌گیرد.
او همچنین پیش‌بینی می‌کند که نسبت اتریوم به بیت‌کوین (ETH/BTC) با افزایش رشد بیت کوین، کاهش یابد. البته در چند روز گذشته تغییرات زیادی برای ETH/BTC رخ نداده و همچنان انتظار می‌رود که این سطح طی چند هفته آینده کاهش یابد؛ زیرا بیت کوین همچنان به تقویت خود ادامه می‌دهد و نقدینگی را از آلت‌ کوین‌ها جذب می‌کند، مشابه آنچه که در سال 2019 اتفاق افتاد.
با نگاهی به نمودارها، به نظر می‌رسد که کالیو، افت جفت ارز ETH/BTC از 0.073 BTC به زیر 0.065 BTC را پیش‌بینی می‌کند.
آیا بازار صعودی سال 2019 دوباره تکرار می‌شود؟

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

4 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

پر قدرت تر شروع میشه اومده بود پائین که بخرید دیگه هر کی نگرفته بگیره عقب نمونه

الان خودشو بکشه بیشتر از کانال ۲۵ هزاری نمیتونه بره چون خیلیها منتظره اون نرخن برای خروج از بازار و مهمتر سیاستهای افزایش نرخ بهره فدرال رزرو هم همچنان ادامه داره که بزرگترین مانع رشده بیت کوین و طلاست که اگر نبود الان بیت مدتها بود که به در کانال ۳۰ هزاری بود اگر درنشست بعدیه فدرال تصمیم بگیرن دوباره ۵۰ واحد نرخو افزایش بدن بیت کوین ریزشی میشه ولی اگر نرخو دست نزنن بیت صعودی میشه ولی احتمالا ۲۵ واحدو اعمال میکنن

باسلام با عنایت به ساختار محدود حجم بیت کوین و آزادی واقعی آن این پیش بینی دور از ذهن نیست.

سلام بیت می‌ریزه بدم می‌ریزه