ظهور یک سیگنال صعودی تاریخی دیگر برای بیت کوین!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

تجزیه و تحلیل شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان می‌دهد که افزایش بیشتر قیمت بیت کوین ممکن است در راه باشد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

به گزارش سایت کوین تلگراف، به نظر می‌رسد که بیت کوین در آستانه یک رالی بزرگ جدید قرار دارد؛ زیرا قدرت فعلی بازار، مشابه شرایطِ پس از بازار نزولی سال ۲۰۱۸ است. طبق آخرین تحلیل‌ها، جفت ارز BTC/USD به لطف سیگنال‌های کلیدی از شاخص قدرت نسبی خود، پس از اندکی تثبیت می‌تواند به روند صعودی خود ادامه دهد.

ظهور یک واگرایی صعودی در نمودار بیت کوین

با تداوم افزایش قیمت بیت کوین و علی‌رغم بی‌اعتمادی گسترده‌ای که نسبت به طول عمر رالی فعلی وجود دارد، گاوهای بیت کوین به طور فزاینده‌ای از ادامه روند مطمئن هستند.

در همین راستا، کریپتو ولف (Crypto Wolf)، معامله‌گر و تحلیلگر محبوب، می‌گوید یک پدیده کلیدی که در حال حاضر در جریان است، آخرین روند بازیابی بیت کوین را از بقیه متمایز می‌کند. او در اظهارات اخیر خود گفته که شاخص RSI یک واگرایی صعودی مورد انتظار را در بازه‌های زمانی هفتگی ثبت کرده است – چیزی که قبلا هرگز اتفاق نیفتاده بود. به همین دلیل، او این شرایط را «یک فرصت استثنایی» توصیف می‌کند.

شاخص RSI، معیاری است که توسط معامله‌گران برای تعیین اینکه آیا یک دارایی در یک قیمت معین، بیش از حد خرید شده یا بیش از حد به فروش رسیده، استفاده می‌شود.

ظهور یک سیگنال صعودی تاریخی دیگر برای بیت کوین!
نمودار کندل یک هفته‌ای بیت کوین/دلار.

به این ترتیب، انتظار می‌رود که بیت کوین شروع به تکرار نوعی تجدید حیات کند که آخرین بار در پایان بازار نزولی قبلی خود در اوایل سال ۲۰۱۹ مشاهده شده بود.

در همین حال، Trader Tardigrade، معامله‌گر و تحلیلگر محبوب که در رسانه‌های اجتماعی با نام Alan نیز شناخته می‌شود، پیش‌بینی می‌کند که روزهای خوب برای مدتی ادامه خواهد داشت. او هفته گذشته به دنبال‌کنندگان خود گفت:

بیت کوین الگوی RSI و پرایس اکشن را تا کف سال ۲۰۱۹ تکرار کرده است. در نمودار روزانه، یک) روند صعودی قوی RSI به منطقه اشباع خرید، دو) افت قابل‌توجه بیت کوین قبل از آن، و سه) خرید ناگهانی بیت کوین از سوی خریداران، مشاهده می‌شود. پس از قدری تثبیت، رالی بزرگی در راه است.

ظهور یک سیگنال صعودی تاریخی دیگر برای بیت کوین!
نمودار کندل یک روزه بیت کوین/دلار به همراه شاخص RSI.

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که شاخص RSI روزانه در زمان نگارش این خبر، در نزدیکی ۸۷ قرار دارد. این بالاترین رقم از ژانویه سال ۲۰۲۱ است، ماه‌ها قبل از اینکه بیت ‌کوین به بالاترین قیمت‌های تاریخی خود یعنی ۵۸ هزار دلار در ماه آوریل و ۶۹ هزار دلار در ماه نوامبر برسد.

ظهور یک سیگنال صعودی تاریخی دیگر برای بیت کوین!
نمودار کندل یک روزه بیت کوین/دلار به همراه شاخص RSI.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

3 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

قطعا تاریخ تکرار میشود به بهترین شکل ممکن

بیت کوین به اخرخط رسیده هیچ آپدیتی نمیشه وکارایی لازم برای تجارت رونداره بزودی ارزهای کارآمد جاشومیگیرن مگه میشه یه ارز سازندش معلوم نیست پولت هم معلوم نیست کجاست هیچ کس هم پاسخگونباشه اینجوری هم بره بالا

معلومه که اطلاعات زیادی نداری هنوز که هنوزه بهترین شبکه که اتوماتیک جلوی تورم خودش رو میگیره و یه سیستم برای سوپاپ اطمینان برای سختی شبکه قرار داده شده آره اتریوم ملکه ارزهاست ولی شرایط اتر متفاومته