میانگین ارزش معاملات بیت‌کوین ۵۰۰ درصد افزایش یافته است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

میانگین ارزش معاملات بیت‌کوین (BTC) از ماه ژوئیه‌ی سال جاری به طور چشمگیری افزایش یافته و اکنون بیش از ۱۵۰ هزار دلار است.

در چهار ماه گذشته، میانگین ​​ارزش هر معامله‌ی بیت‌کوین تقریباً ۲۵ هزار دلار بود، اما در تاریخ ۲۰ اکتبر این رقم با یک افزایش ۵۰۰ درصدی، بالاترین ارزش سالانه‌ی خود را با ۱۵۱ هزار دلار برای هر انتقال ثبت کرده است.
میانگین ارزش معاملات بیت‌کوین
Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

بر اساس داده‌های منتشرشده توسط وب‌سایت بیت‌اینفوچارت (BitInfoCharts)، طی ۴۸ ساعت گذشته میانگین ارزش هر معامله‌ی بیت‌کوین از ۱۰۵ هزار دلار، حدود ۵۰ هزار دلار افزایش یافته است. این افزایش ارزش معاملات، اندکی پس از رسیدن تعداد معاملات بیت‌کوین به سطوحی که از سال ۲۰۱۷ میلادی مشاهده نشده است، رخ می‌دهد.

میانگین ارزش ۱۵۱ هزار دلاری برای معاملات بیت‌کوین، ۱۹۰ برابر بیشتر از متوسط ارزش معاملات اتریوم (ETH) با ۷۹۳ دلار است که این موضوع، از حضور روزافزون سازمان‌ها در بازار بیت‌کوین ناشی می‌شود. با این وجود، به‌دنبال رشد بازار دیفای در ماه آگوست، تعداد معاملات روزانه‌ی اتریوم ۳۰ درصد افزایش یافته و در ۱۰ ماه آگوست به بالاترین سطح خود در دو سال گذشته، یعنی ۱٫۲۹ میلیون رسیده است. در همین مدت، تعداد معاملات بیت‌کوین به‌طور مداوم بین ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار نوسان داشت و این نشان‌دهنده‌ی محبوبیت بیشتر اکوسیستم اتریوم در میان کاربران جدید رمزارزی است.

از سوی دیگر، تعداد آدرس‌های فعال بیت‌کوین تغییر مهمی نشان نداده و طی چهار ماه گذشته بین ۶۵۰ هزار تا ۹۷۰ هزار نوسان داشته است.

تعداد معاملات روزانه‌ی بیت‌کوین

نمودارهای انباشتگی بیت‌کوین نشان‌دهنده‌ی افزایش توجه سرمایه‌گذاران سازمانی به این ارز دیجیتال است. طی چند ماه گذشته، چندین شرکت بزرگ سرمایه‌گذاری مانند گری‌اکسیل (Grayscale) و مایکرواستراتژی (Microstrategy) و همچنین، جک دوروسی (Jack Dorsey)، بنیانگذار و مدیر عامل توئیتر و اسکوئر (Square)، مقدار زیادی بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال را خریداری کرده‌اند.

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments