پوشش کامل بایننس آمریکا در سرتاسر ایالات متحده تا سال ۲۰۲۱

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بایننس آمریکا:

پوشش 100 درصدی هدف ماست.

قانون‌گذاری جدید به بایننس آمریکا، شعبه صرافی بایننس واقع در آمریکا، این امکان را می‌دهد که تا سال آینده درهای خود را به روی همه تریدرها بگشاید.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو صرافی ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال رو بخری!

شروع

براساس توئیت روز 15 سپتامر مدیر عامل بایننس آمریکا، کاترین کولی، بازار این دارایی دیجیتال در ایالت جورجیا راه‌انداری شده است و کاربران امکان خرید، ترید و کسب دارایی دیجیتال دارند.

حساب رسمی بایننس آمریکا عنوان کرد:

امروز، چهلمین ایالت را نیز درست یک هفته بعد از اولین سالگرد اضافه کردیم. هدف ما پوشش 100 درصدی است.

افزودن ایالت جورجیا به همراه اعلان دیروز مبنی بر فعالیت بایننس آمریکا در ایالت آلاباما بدین معناست که این صرافی در حال حاضر در همه ایالات آمریکا به جز آلاسکا، کانکتیکوت، هاوائی، آیداهو، لوئیزیانا، نیویورک، کارولینای شمالی، تگزاس، ورمونت و واشنگتن در دسترس است.

براساس اطلاعات اداره آمار ایالات متحده، تا سال 2019 حدودا 61 میلیون نفر بالای 18 سال سن در این ایالات زندگی می‌کنند.

اما در بیان اخیر یکی از سازمان‌های قانون‌گذار ایالتی، امکان نادیده گرفتن سلسله مراتب برای برخی شرکت‌ها مثل بایننس آمریکا در این ایالات وجود دارد. شورای مدیران بانک‌های ایالتی، دستورالعمل‌هایی برای پرداخت‌های این شرکت‌هایی که هم اکنون در 40 ایالت یا بیشتر فعالیت دارند تعیین کرده است تا امکان اخذ مجوز فعالیت در سرتاسر کشور برای آن‌ها فراهم شود.

مشخص نیست در صورت طی کردن مسیرهای قدیمی اخذ مجوز، این پوشش 100 درصدی برای این شرکت‌ها چه زمانی اتفاق می‌افتد. بایننس آمریکا سال گذشته امکان ثبت نام برای کاربران به استثنای 13 ایالت را فراهم کرده بود و از آن زمان تنها سه ایالت اضافه شده است. اما افزودن ایالت چهلم به منزله این است که اگر دستورالعمل‌های جدید در سال 2021 اتخاذ شود، بایننس آمریکا می‌تواند به لحاظ قانونی به عنوان یک صرافی رمزارز در سرتاسر کشور فعالیت کند. ‎

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments