تحلیل و پیش‌بینی قیمت ۳ توکن هوش مصنوعی برتر: ورلدکوین، گراف و سینگولاریتی‌نت!

زمان مطالعه: 4 دقیقه

علی‌رغم عدم قطعیت موجود در بازار گسترده کریپتو، توکن‌های مبتنی بر هوش مصنوعی عملکرد قابل‌قبولی را از خود به نمایش گذاشته‌اند. تجدید حیات این بخش به راه‌اندازی ابزار تبدیل متن به فیلم سورا (Sora) توسط شرکت اوپن‌ای‌آی (OpenAI) و همچنین، گزارش افزایش درآمد شرکت انویدیا و افزایش تقاضا برای فناوری هوش مصنوعی، نسبت داده می‌شود.

در این میان، ۳ توکن هوش مصنوعی ورلد کوین، گراف و سینگولاریتی‌نت، ساختار صعودی‌تری دارند که در ادامه به بررسی نمودار و پیش‎بینی قیمت آنها می‌پردازیم.

ورلد کوین

top-3-ai-tokens-with-bullish-pattern

ورلد کوین، رمزارز عرضه‌شده توسط سم آلتمن، مدیرعامل اوپن‌ای‌آی، در هفته دوم فوریه وارد یک روند بهبودی قابل‌توجه شد که قیمت آن از ۲٫۲ دلار به محدوده ۹ دلار رساند. طی این رالی، قیمت WLD در سه هفته نزدیک به ۳۰۰ درصد افزایش یافت و در حال حاضر، در محدوده ۸٫۸ دلار قرار دارد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

با این حال، این رالی بهبود اکنون با یک مانع بزرگ در ۹٫۲ دلار مواجه شده که با رد کندل‌های قیمتی از آن سطح مشهود است. اگر عرضه موجود در سطوح بالاتر با عدم قطعیت فعلی در بازار ادامه یابد، قیمت WLD ممکن است به زودی وارد یک روند اصلاحی شود.

طبق سطوح فیبوناچی اصلاحی، اصلاح بالقوه قیمت ورلد کوین ممکن است پشتیبانی مناسبی را در سطوح ۷٫۷، ۶٫۶۹ و ۵٫۵۹ دلار پیدا کند.

گراف

top-3-ai-tokens-with-bullish-pattern

گراف هم شاهد تجدید حیات قابل‌توجهی بوده و قیمت آن از سطح حمایتی کلیدی ۰٫۱۵ دلار، بازگشت خوبی داشته است. این حرکت در هفته دوم فوریه آغاز شد و ارزش گراف را با یک رشد ۹۴ درصدی، به محدوده فعلی در ۰٫۲۹ دلار رساند.

همزمان با این رشد قیمتی، داده‌های پلتفرم Coinglass هم از افزایش قابل‌توجه سود باز قراردادهای آتی گراف خبر می‌دهند. این رقم از ۲۷٫۲۳ میلیون دلار به ۵۸٫۳۵ میلیون دلار افزایش یافته که نشان‌دهنده تقویت اعتماد سرمایه‌گذاران است.

با صعودی شدن احساسات سرمایه‌گذاران، گراف توانسته بر مقاومت خط گردن در الگوی فنجان و دسته مشاهده‌شده در نمودار روزانه غلبه کند. این الگو اغلب پیش از بهبودی شدید در بازار دیده می‌شود. از این رو، انتظار می‌رود که گراف بتواند این بار به سمت هدف بلندپروازانه ۰٫۳۷ دلار حرکت کند که نشان‌دهنده یک چشم‌انداز صعودی برای این رمزارز در کوتاه‌مدت است.

سینگولاریتی‌نت

top-3-ai-tokens-with-bullish-pattern

نمودار تایم‌فریم روزانه نشان می‌‌دهد که سینگولاریتی‌نت (SingularityNET) یک الگوی معکوس کلاسیک به نام الگوی کف گرد را تکمیل کرده است. طی دو هفته، قیمت سینگولاریتی‌نت از ۰٫۳ دلار به ۰٫۷۶ دلار افزایش یافت که به معنای رشدی ۱۵۵ درصدی است.

علاوه بر این، به گزارش پلتفرم تحلیلی Santiment، این شبکه افزایش چشمگیری را در فعالیت‌های درون زنجیره‌ای تجربه کرده، به طوری که ارزش بازار آن در هفته گذشته بیش از دو برابر شده است. این افزایش فعالیت با ثبت رکورد ۹۳٫۶ هزار کیف پول غیرصفر برجسته شده که نشان‌دهنده علاقه روزافزون به این پلتفرم است.

همچنین، معیارهای مهم دیگری مانند معاملات روزانه نهنگ‌ها به ارزش بیش از ۱ میلیون دلار و حجم معاملات درون زنجیره‌ای نیز افزایش قابل‌توجهی داشته‌اند که بر افزایش اعتماد معامله‌گران AGIX و پتانسیل رشد آن در بلندمدت تأکید می‌کنند.

با این حال، عرضه بالای موجود در سطح ۰٫۸ دلار ممکن است باعث پولبک جزئی به ۰٫۶ دلار شود، قبل از اینکه سینگولاریتی‌نت برای رالی دیگری به سمت ۱ دلار آماده شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

لطفا در صورت امکان یک تحلیل در مورد گولم بذارین

سلام. میتونید از قسمت تحلیل کاربران، تحلیل ارزهای مختلف را مشاهده کنید.