۳ میم‌کوین برتر با تم گربه که این هفته باید زیر نظر داشته باشید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

علاقه به میم‌کوین‌های با تم گربه در میان طرفداران ارزهای دیجیتال همچنان بالا است. این در حالی است که حجم معاملات روزانه‌ میم‌کوین‌ها با ۵.۲ درصد افزایش به ۸.۸ میلیارد دلار رسیده است.

در این میان توکن‌های مرتبط با بلاک‌چین سولانا همچنان محبوب هستند و در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ درصد رشد کرده‌اند. با این حال ارزش معاملات روزانه‌ اکوسیستم میم‌کوین‌های گربه‌ای، امروز با رشدی ۲۴.۴ درصدی، از اکوسیستم سولانا پیشی گرفته است.

در حال حاضر، حجم معاملات این دسته از رمزارزها به دلیل ورود سرمایه‌گذاران به دارایی‌های جدید، به ۵۳۱ میلیون دلار رسیده است. با توجه به این روند، سه میم‌کوین برتر با تم گربه که باید در این هفته آنها را زیر نظر داشت عبارتند از:

توجه: این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار ارزها بر عهده کاربران گرامی است.

چانک دِ کت (Chonk The Cat)

چانک دِ کت اولین گزینه پیشنهادی است که با افزایش خیره‌کننده‌ ۹۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، در صدر جدول رده‌بندی میم‌کوین‌ها قرار گرفته است. حجم معاملات ۲۴ ساعته آن نیز با ۱۸۰ درصد افزایش همراه بوده است.

ون (Wen)

ون نیز با ۲۹ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته، در صدر فهرست ترندهای دارایی‌های با تم گربه جای گرفته است.

Ramzarzخرید سریع WEN!
با یک کلیک ون (WEN) را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید WEN

ارزش بازار Wen با ۲۸ درصد افزایش و رسیدن به ۳۶۰ میلیون دلار جایگاه دوم را در میان توکن‌های گربه‌ای در اختیار دارد. حجم معاملات ۲۴ ساعته این توکن نیز ۱۶۸ درصد افزایش را تجربه کرده است.

توکن lmeow

توکن lmeow در رتبه‌ سوم این فهرست قرار دارد و در ۷ روز گذشته ۱۸۱ درصد افزایش قیمت داشته و در تاریخ ۲۶ مارس به بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۰.۰۴۷ دلار رسیده است. در زمان نگارش این خبر، قیمت این میم کوین از اوج خود فاصله گرفته و در محدوده ۰.۰۳۴ دلاری معامله می‌شود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments