افزایش قیمت این ۲ توکن جدید پس از لیست شدن در صرافی کوین‌بیس!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

صرافی کوین‌بیس (Coinbase)، دو توکن جدید از اکوسیستم سولانا را به فهرست دارایی‌های قابل معامله‌ خود اضافه کرد. این دو توکن، سایه یا شدو (SHDW) و نئون ای‌وی‌ام (NEON) هستند که پس از اعلام این خبر، قیمت هر دوی این توکن‌ها با افزایش قابل توجهی مواجه شد.

توکن سایه، توکن کاربردی اکوسیستم Shadow dePIN است و با هدف بهبود نحوه‌ انجام تراکنش‌ها در این اکوسیستم طراحی شده است. نئون ای‌وی‌ام نیز یک قرارداد هوشمند مبتنی بر سولانا است که راه‌حل‌های نوآورانه‌ای را در حوزه‌ امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) ارائه می‌دهد.

افزوده شدن این دو توکن به فهرست کوین‌بیس، نشان‌دهنده‌ تعهد این صرافی برای گسترش دارایی‌های قابل معامله است. با این حال، کوین‌بیس تأکید می‌کند که معیارهای ارزیابی این صرافی، بر اساس ارزش بازار یا محبوبیت پروژه‌ها نیست، بلکه بر رعایت الزامات سختگیرانه برای حفظ امنیت وجوه کاربران و اعتبار پلتفرم خود تمرکز دارد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

قیمت توکن Shadow پس از اعلام کوین‌بیس، به بالاترین حد خود رسید و با افزایشی ۵۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به قیمت ۲.۲۶ دلار رسید. این در حالی است که در همین زمان حجم معاملات سایه بیش از ۱۳۳۵ درصد افزایش یافته و به نزدیکی ۲۴ میلیون دلار رسیده است.

ارزش بازار توکن شدو اکنون در محدوده ۳۵۸ میلیون دلاری قرار دارد.

قیمت توکن نئون نیز پس از لیست شدن در کوین‌بیس با افزایشی ۱۸درصدی به ۱.۷۵ دلار رسید و ارزش بازار آن با افزایش ۱۸ درصدی از مرز ۱۰۰ میلیون دلار گذشت.

حجم معاملات ۲۴ ساعته‌ نئون ۶۷۴ درصد افزایش داشته است و اکنون نزدیک به ۳۸ میلیون دلار است. با این حال، نئون هنوز با بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۱.۹۷ دلار که در رالی اخیر به دست آمد، فاصله‌ زیادی دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments