تریدر معروف: قیمت بیت کوین حداقل تا ۱۶۰ هزار دلار افزایش خواهد یافت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بیت کوین می‌تواند تا پایان سال جاری، سقف‌های تاریخی (ATH) جدیدی را ثبت کند. این موضوع به ضرر معامله‌گران با پوزیشن‌های شورت خواهد بود.

تحلیلگران کوبیسی لتر (Kobeissi Letter) طی پستی در پلتفرم X، به شکاف قابل توجه بین پوزیشن‌های لانگ و شورت اشاره کردند. تعداد پوزینش‌های لانگ‌ به ۲۰ هزار و تعداد پوزیشن‌های شورت، ۱۵ هزار عدد گزارش شده است.

این اختلاف می‌تواند کاتالیزور اصلی برای وقوع شورت اسکوییز (short squeeze) باشد. ادامه صعود قیمت بیت کوین می‌تواند دارندگان پوزیشن شورت را مجبور کند پوزیشن‌های خود را با استفاده از پوزینش‌‌های لانگ پوشش دهند که به صعود بیشتر قیمت منجر خواهد شد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

علاوه بر این، یک معامله‌گر معروف با نام مستعار Dave the Wave در پلتفرم X عنوان کرد که تعیین هدف قیمت ۱۶۰ هزار دلاری برای بیت کوین، محافظه‌کارانه است و قیمت این دارایی می‌تواند بیش از این افزایش یابد.

دیو تحلیل خود را بر اساس کانال‌های رشد لگاریتمی (LGC) ارائه کرده است. وی از LGC برای پیش‌بینی سقف و کف چرخه بازار و در عین حال فیلتر کردن نوسانات کوتاه‌مدت و برجسته کردن روندهای کلی استفاده می‌کند.

بر اساس تجزیه و تحلیل وی، به نظر می‌رسد بیت کوین در حال تکرار الگوی تجربه‌شده در سال ۲۰۲۰ است. این الگو منجر به رشد ۱۵۴ درصدی قیمت شده بود.is-160k-conservative-for-bitcoin-btc-on-the-verge-of-another-breakout-heres-why

در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت کوین در پی رشدی حدود ۱۵ درصدی طی یک هفته، سطح ۷۰ هزار دلار را پس گرفته است. علاقه مؤسسات و سرمایه‌گذاران خرد به بیت کوین دوباره در حال افزایش است که می‌تواند منجر به افزایش بیشتر قیمت شود.

در حال حاضر جامعه ارز دیجیتال به دنبال یافتن نشانه‌ای از احتمال ثبت سقف قیمتی جدید تا قبل از رویداد هاوینگ در ماه آوریل است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کریپتو پوتیتو

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

6 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

دوستانی ک واردند در کشیدن کانال در تایم ماهیانه میدونن ک بیت کوین یک سوم مسیر صعودی رو طی کرده و بدلیل اینکه ار اس ای و استوکاستیک ۲۱ در تایم ماهیانه فاصله کمی تا بسته شدن داره اعتقاد هست ک فصل خرید نیست بلکه احتیاطه و باید اگر از قبل خریدند اضافه نکنند و اگر میخوان بخرن باید منتظر ریزش باشند ک احتمالا وقوع کمتر از دو ماه هست. اما باید دونست ک این یک ریزش نیست و اصلاح جهت صعود هست وگرنه در موج سوم هستیم و اطلاح جهت صعود مدام نیازه. موفق باشید…

با خوندن تیتر یاد لحن شخصیت اصلی تو فیلم دیکتاتور افتادم وقتی میگفت ما بمب اتمی نداریم.

اینا بااین حرفها میخواند در زمان ریزش بیتکوین وروزهای منتهی به هاوینگ مردم رو بسمت خریدبیت کوین بکشندتا خودشون ضررکمتری رومتحمل بشن وبه مردم ضرربرسونند وگرنه یه بچه هم میدونه که بیت کوین توفازنزولیه

شما و اون بچه که میدونه فاز نزولیه نخرید!
فقط به اون بچه بگو اصلاح و فاز نزولی یکی نیست ها.
منتظر نمونه و بخره.

سلام علیکم، دوستان من در اروپا و آمریکا که کارشان خریدوفروش انواع ارزهاست مدعی ریزش قیمت بیت کوین هستند واعلام کردند که دارندگان ارز این روزها فروشنده و نظاره‌گر بازارند وتوصیه میکنند که مردم البته با نظر خودشان ترجیحا فروشنده ونظاره گر باشند تا از ضرر احتمالی جلوگیری شود، مراقب سرمایه هاتون باشید،، دوستان بیت کوین ریزش شدیدی رو بزودی تجربه میکند

افشین جا موندی از بازار؟
دوستانت از اروپا و امریکا جا موندن؟
همین الانم بخری دیر نیست.
اگه ریخت، بازم بخر.
پله پله باهاش بیا جلو و کمتر به خودت فشار بیار!
میدونم دوس داری بریزه(منم بدم نمیاد اصلاح کنه که بازم بخرم)!