۲ ارز دیجیتال با احتمال فروش در ماه آوریل!

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال پس از هفته‌ها نوسان شدید، اکنون شاهد عدم تعادل‌هایی است که می‌تواند منجر به تغییرات قیمتی قابل توجه شود.

وبسایت Finbold با استفاده از هیت مپ RSI در CoinGlass دو ارز دیجیتال را شناسایی کرده که احتمالاً در مرحله اشباع خرید هستند و می‌توانند به عنوان سیگنال فروش برای ماه آوریل در نظر گرفته شوند.

برای تشخیص وضعیت اشباع خرید (overbought) یک ارز دیجیتال، از اندیکاتور قدرت نسبی RSI استفاده می‌شود. این شاخص بر اساس حرکات قیمتی گذشته و با در نظر گرفتن عوامل متعدد، مومنتوم یک دارایی را اندازه‌گیری می‌کند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

معمولاً یک مومنتوم قوی که بالاتر از ۶۰ واحد باشد، مثبت تلقی می‌شود و نشان‌دهنده‌ یک روند صعودی یا بازار گاوی است. با این حال، رسیدن به سطوح بسیار بالای این اندیکاتور، اغلب می‌تواند به معنای آمادگی ارز دیجیتال مذکور برای اصلاح قیمت یا معکوس شدن روند باشد.

ارز دیجیتال رزرو رایتس (RSR)

ارز دیجیتال رزرو رایتس یک توکن ERC-۲۰ برای پروتکل Reserve است و در حال حاضر این توکن، ارزش بازاری بیش از ۵۰۰ میلیون دلار دارد.

نکته نگران‌کننده این است که RSI این توکن در بازه زمانی روزانه و هفتگی به ترتیب ۷۳.۴۸ و ۸۸.۷۸ واحد است که‌ وضعیت اشباع خرید را نشان می‌دهد.sell-signal-for-2-overbought-cryptocurrencies-in-april

ارز دیجیتال داسک (DUSK)

توکن داسک نیز از نظر RSI هفتگی و روزانه وضعیتی مشابه با RSR دارد. با توجه به RSI به ترتیب ۷۶.۳۵ و ۸۸.۱۶ واحدی برای این توکن، می‌توان گفت که در وضعیت اشباع خرید قرار دارد و همین موضوع می‌تواند سیگنال فروش را برای معامله‌گران به همراه داشته باشد.sell-signal-for-2-overbought-cryptocurrencies-in-april

داسک متعلق به یک بلاک‌چین لایه ۱ است که در سال ۲۰۱۸ تأسیس شده و بر تطابق با دارایی‌های واقعی (RWA) برای سرمایه‌گذاران نهادی تمرکز دارد. حرکت اخیر کمپانی بلک‌راک به سمت صندوق توکن ‌سازی و شرکت‌های RWA، تقاضا برای این پروژه را افزایش داده است.

با وجود سیگنال فروش فعلی، تحولات مثبت در چشم‌انداز نهادی می‌تواند زمینه‌ساز رشد بیشتر برای داسک شود و تحلیل تکنیکال فعلی را باطل کند.

به طور کلی، اطلاعات RSI برای RSR و DUSK، سیگنال فروش برای این دو ارز دیجیتال را در ماه آوریل نشان می‌دهد. اما عوامل بنیادی می‌توانند بر ادامه‌ روند صعودی تأثیر بگذارند و سرمایه‌گذاران باید در هر دو سناریو با احتیاط معامله کنند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع فاین بولد

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments