رشد قیمت توکن اینجکتیو به دنبال به‌روزرسانی جدید این شبکه!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بلاکچین لایه ۱ اینجکتیو (INJ)، به‌روزرسانی یونیک (Ionic) خود را در پل اینجکتیو (Injective Bridge) اجرا کرده است. این به‌روزرسانی، تعامل‌پذیری بین شبکه اینجکتیو را افزایش خواهد داد.

در نتیجه این به‌روزرسانی، کاربران می‌توانند به راحتی از طریق بلاکچین‌های مختلف مانند اتریوم (ETH)، سولانا (SOL) یا حتی کاسموس (ATOM) به شبکه اینجکتیو متصل شوند.

شبکه اینجکتیو، همواره به دنبال افزایش تعامل‌پذیری در اکوسیستم دارایی دیجیتال بوده است. این شبکه در اوایل ماه مارس، راه‌حل رول‌آپ لایه دو inEVM خود را در شبکه اصلی راه‌اندازی کرد.

Ramzarzخرید INJ فقط با 10 هزار تومان!
با یک کلیک INJ را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید INJ

توسعه‌دهندگان اتریوم می‌توانند با استفاده از این پروتکل، اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (DApps) را با سرعت بالا و هزینه بسیار کم بسازند.

قبل از InEVM، یک به‌روزرسانی به نام ولان (Volan) در شبکه اصلی اجرا شد که هدف آن ادغام دارایی‌های واقعی (RWA) در حوزه بلاکچین بود. ولان با گسترش پروتکل ارتباطات میان بلاکچینی (IBC) در چارچوب اینجکتیو، به افزایش تعامل‌پذیری کمک می‌کند.

به‌روزرسانی یونیک، پل اینجکتیو را به پلی کاربردی‌تر تبدیل می‌کند که قادر به خدمت‌رسانی به طیف وسیع‌تری از کاربران است.

انتشار اخبار این به‌روزرسانی باعث افزایش حدود ۴ درصدی قیمت توکن بومی شبکه اینجکتیو (INJ) و ثبت سقف ۴۰ دلار شده است. هر چند از زمان ثبت این سقف، قیمت تا حدودی کاهش یافته است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments