آلت‌کوین‌های مستعد صعود با احتمال لیست شدن در صرافی‌های بزرگ!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

هاوینگ آتی بیت کوین و همچنین رشد ۱۰۰۰ درصدی توکن BOME پس از لیست شدن در صرافی بایننس موجب شده است که شور و اشتیاق سرمایه‌گذاران برای پیدا کردن ارزهای دیجیتال مستعد لیست شدن، بسیار زیاد شود. در ادامه ۳ توکن مستعد لیست شدن در صرافی‌های بزرگ معرفی می‌شود.

توجه: این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست. وظیفه تحقیق و بررسی درباره اعتبار ارزها بر عهده کاربران گرامی است.

اسماگ (Smog)

توکن اسماگ با داشتن جامعه‌ای بزرگ و حجم معاملات روزانه ۶۰۰ هزار دلاری، شرایط لازم برای پذیرش در صرافی بایننس را دارد. این پروژه با برگزاری کمپین‌هایی برای تشویق فعالیت کاربران در انجمن، به دنبال افزایش جذابیت خود است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

تخصیص ۳۵ درصدی از عرضه توکن برای ایردراپ در میان دارندگان، انگیزه دیگری برای سرمایه‌گذاری در اسماگ به شمار می‌رود.

دوج کوین ۲۰ (Dogecoin۲۰)

در همین حال، ورود Dogecoin۲۰ به بازار ممکن است باعث کاهش تقاضا برای خرید سایر میم‌کوین‌های مطرح شود. این توکن مبتنی بر میم که در ۴ ساعت اولیه عرضه توانسته ۲ میلیون دلار جذب کند، با استفاده از الگوریتم اثبات سهام، امکان کسب درآمد غیرفعال را با استفاده از استیکینگ فراهم می‌کند.

همچنین برای تشویق به استیکینگ بلندمدت، ۱۵ درصد از کل عرضه این توکن طی دو سال آینده به عنوان پاداش بین افراد توزیع می‌شود. برخلاف دوج‌کوین اصلی، Dogecoin۲۰ دارای سقف مشخص برای کل عرضه توکن است که از تورم بی‌رویه جلوگیری می‌کند.

بیت کوین سبز (Green Bitcoin)

بیت کوین سبز از دیگر رمزارزهایی است که کارشناسان احتمال لیست شدن آن در صرافی بایننس را می‌دهند. ویژگی‌های خاص عرضه این توکن می‌تواند باعث ایجاد شوک عرضه شود و به طور بالقوه ارزش آن را در ماه آوریل به شدت افزایش دهد.

بیت کوین سبز از مدلی استفاده می‌کند که به کاربران این امکان را می‌دهد که ارزش آتی بیت‌کوین را پیش‌بینی کنند و در صورت صحت پیش‌بینی، پاداش دریافت نمایند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین پدیا

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

4 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

سلام .چه خوبه قبل از لیست شدنش تو بایننس ..تو صرافیهای ایرانی لیست بشه ..معمولا زمانی تو صرافی های ایرانی لیست میشه که ۱۰۰۰درصد رشدشو کرده

سلام نحوه خرید این میم کوین ها رو هم بگید

سلام. در دسترس راه برای خرید رمزارز، استفاده از صرافی‌های ایرانی هست. امکان استفاده از صرافی‌های خارجی هم خواهید داشت.

چطوری میشه توکن گرین بیتکوین را خرید؟ راهنمایی بفرمایید لطفأ