ماجرای جریمه ۲ میلیارد دلاری برای ریپل!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) از قاضی دادگاه نیویورک خواسته است تا ریپل‌لبز (Ripple Labs) را به پرداخت حدود ۲ میلیارد دلار جریمه محکوم کند.

روز دوشنبه، استوارت آلدروتی (Stuart Alderoty)، مدیر ارشد حقوقی ریپل‌لبز (شرکت اصلی ریپل و توکن XRP)، طی پستی به این درخواست SEC اشاره کرد و بیان داشت که به زودی، نسخه‌های ویرایش‌شده اسناد دادگاه را به اطلاع عموم خواهد رساند.

آلدروتی از کمیسیون بورس و اوراق بهادار انتقاد کرد و نوشت که این شرکت پاسخ خود را به درخواست اخیر SEC در ماه آینده ارائه خواهد کرد. در پرونده درخواست SEC آمده است که پاسخ متهم باید حداکثر تا تاریخ ۲۲ آوریل ۲۰۲۴ ثبت شود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

دعوی حقوقی بین SEC و ریپل‌لبز، در دسامبر ۲۰۲۰ شروع شد. در این تاریخ، SEC شکایتی را علیه ریپل‌لبز و مدیران آن تنظیم و ادعا کرد که آنها با فروش توکن XRP به مشتریان سازمانی و خرد، قوانین اوراق بهادار فدرال را نقض کرده‌اند.

جولای گذشته، آنالیسا تورس (Analisa Torres)، قاضی دادگاه نیویورک، حکم داد که فروش توکن XRP در صرافی‌ها، قوانین ایالات متحده را نقض نمی‌کند، با این حال فروش آن به مشتریان سازمانی، ناقض قوانین است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین دسک

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

همه این موارد برای ترساندن من و شما هستند ارزی که تو سه سال ریزش تونست رتبه خودشو حفظ کنه و حجم بخوره نشون بر جمع کردنش است.تمام

جمع نکردن