افزایش قیمت جسمی‌کوین در پی همکاری با پاناسونیک؛ آیا روند صعودی ادامه می‌یابد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در پی خبر همکاری جسمی‌کوین (JASMY) و شرکت پاناسونیک، قیمت این ارز دیجیتال بیش از ۱۲ درصد افزایش یافت.

هدف از این مشارکت، پر کردن شکاف بین پایگاه‌های داده غیرمتمرکز و دستگاه‌های IoT (اینترنت اشیا) است. فناوری پیشرفته PDL (قفل داده‌های شخصی) جسمی در کنار دانش گسترده پاناسونیک در حوزه اینترنت اشیا، زمینه را برای توسعه پلتفرمی نوآورانه فراهم کرده است که نوید انقلابی در نحوه مدیریت و استفاده از داده‌ها در بخش اینترنت اشیا را می‌دهد.

پلتفرم آینده اینترنت اشیا که به صورت مشترک توسط جسمی و پاناسونیک به وجود خواهد آمد، دارای ویژگی‌های فراوانی است که منجر به گسترش کارکرد بلاکچین و ادغام حوزه اینترنت اشیا در آن خواهد شد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

روش‌های توسعه همراه با فناوری وب ۳، بستر این پلتفرم را تشکیل می‌دهند و اکوسیستمی پویا و پاسخگو را ایجاد می‌کنند که عملکردی نوآورانه خواهد داشت.

این خبر منجر به افزایش قیمت توکن JASMY و افزایش حجم معاملات آن شده است. طبق آخرین داده‌های بازار، قیمت این توکن به ۰.۲۳۲۵ دلار و ارزش بازار آن به ۱.۱ میلیارد دلار رسیده است.

حجم معاملات آن نیز با رشدی ۶۸ درصدی به ۲۱۰ میلیون دلار افزایش یافته است. به نظر می‌رسد، با توجه به خبر همکاری اخیر و چشم‌انداز امیدوارکننده آن، قیمت این توکن طی ماه‌های آتی به رشد خود ادامه دهد.jasmycoin-jasmy-soars-12-sequel-to-panasonic-partnership

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments