گزارش شرکت بزرگ خدمات مالی از علاقه مشتریانش به ارزهای دیجیتال!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش بلومبرگ، بخش آسیا و اقیانوسیه گولدمن ساکس (Goldman Sachs) شاهد افزایش قابل‌توجه علاقه مشتریان نهادی خود به بیت کوین، اتریوم و سایر دارایی‌های دیجیتال است.

این علاقه پس از تأیید صندوق‌های‌ قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین در ایالات متحده در ماه ژانویه به وجود آمده است. تأیید این صندوق‌ها، ارزهای دیجیتال را در نظر سرمایه‌گذاران سنتی مشروعیت بخشیده است.

گلدمن ساکس، شرکت خدمات مالی و بانکداری چندملیتی آمریکایی است که بخش عمده فعالیت‌های آن در زمینه ارائه خدمات بانکداری سرمایه‌گذاری، مدیریت دارایی و مدیریت سرمایه‌گذاری، همچنین مبادلات کالا، اوراق بهادار، سهام شرکت‌ها و نیز مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک متمرکز است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

مکس مینتون (Max Minton)، رئیس بخش دارایی‌های دیجیتال در گولدمن آسیا و اقیانوسیه، اشاره کرده است که تعداد زیادی از مشتریان برتر این شرکت اخیراً در صنعت کریپتو مشغول شده‌اند یا در حال بررسی فرصت‌ها هستند.

در این میان، تقاضا برای محصولات مشتقه گولدمن ساکس، به ویژه از سوی صندوق‌های پوشش ریسک و سایر مشتریان نهادی، افزایش یافته است. این محصولات به مشتریان امکان می‌دهد که از نوسانات بازار ارزهای دیجیتال سود ببرند و پیش‌بینی‌هایی در مورد تغییرات قیمت در میان‌مدت داشته باشند.

در حال حاضر، بیت کوین همچنان محبوب‌ترین ابزار سرمایه‌گذاری در بین مشتریان فعال گولدمن ساکس است. با این حال، پیش‌بینی‌هایی در مورد تأیید احتمالی یک ETF اتریوم در آمریکا وجود دارد که می‌تواند به سبد سهام مشتریان نهادی گولدمن تنوع بیشتری ببخشد.

تحلیلگران احتمال تأیید صندوق ETF اتریوم را ۳۵ درصد تخمین می‌زنند. اریک بالچوناس (Eric Balchunas) تحلیلگر ETF در بلومبرگ، ضمن تأیید کاهش احتمال تأیید ETF اتریوم و سکوت طولانی‌مدت کمیسیون بورس و اوراق بهادار در این مورد، گفت ۳۵ درصد صفر نیست و همچنان نسبت به تأیید نهایی خوش‌بین است.

علی‌رغم علاقه فزاینده مؤسسات به رمزارزها ، گولدمن ساکس هنوز معاملات اسپات را به مشتریان خود ارائه نمی‌دهد.

فعالیت گولدمن ساکس در این حوزه منحصر به تسهیل دسترسی به مشتقات ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین و اتریوم است و قصد دارد برای گسترش پایگاه مشتریان خود، صندوق‌های مدیریت دارایی، بانک‌ها و شرکت‌های تخصصی دارایی رمزنگاری را نیز اضافه کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کریپتو پوتیتو

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments