بیت کوین دوباره ۷۰ هزار دلار را پس گرفت! حرکت بعدی چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت بیت کوین همچنان در حال افزایش است و باز هم موفق شد از مرز کلیدی  ۷۰,۰۰۰ دلار عبور کند. این افزایش قیمت با انباشت چشمگیر بیت کوین توسط سرمایه‌گذارانی که بین ۱۰ تا ۱۰,۰۰۰ بیت کوین نگهداری می‌کنند، همراه است.

در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت کوین با ۴.۶۷ درصد افزایش در ۲۴ ساعت گذشته به ۷۰۳۵۲ دلار رسیده است. تحلیلگران بر این باورند که این روند صعودی ادامه‌دار خواهد بود و حتی احتمال دارد قیمت بیت کوین به ۱۰۰,۰۰۰ دلار نیز برسد.

اگرچه ورودی‌های صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) بیت کوین کاهش یافته، اما دلایل متعددی از جمله شروع معاملات اوراق بهادار قابل معامله (ETN) بیت کوین و اتریوم در بورس اوراق بهادار لندن از ماه می و همچنین کاهش ریسک‌های کلان، موجب تقویت حس خوش‌بینی برای بیت کوین شده است.

Ramzarzخرید سریع BTC!
با یک کلیک بیت‌کوین (BTC) را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید BTC

از طرف دیگر، داده‌های درون ‌زنجیره‌ای پلتفرم Santiment نشان‌دهنده انباشت عظیم بیت کوین در روزهای اخیر است. تنها در روز یکشنبه، کیف پول‌هایی که بین ۱۰ تا ۱۰,۰۰۰ بیت کوین نگهداری می‌کنند، موفق به خریداری ۵۱,۹۵۹ بیت کوین شده‌اند که ۰.۲۶۳ درصد از کل عرضه را شامل می‌شود.

این حجم از خرید، خوش‌بینی سرمایه‌گذاران قبل از رویداد هاوینگ در ۱۹ آوریل را نشان می‌دهد.

برخی از تحلیلگران مانند PlanB معتقدند که هر دوره هاوینگ بیت کوین که شامل تقریبا ۲۱۰,۰۰۰ بلاک است، با یک دوره بازار صعودی همراه است که در نهایت منجر به افزایش قابل توجه قیمت بیت کوین می‌شود.

آنها بر این باورند که افزایش قیمت بیت کوین نشانه حباب نیست بلکه نشان‌دهنده تغییرات بنیادی در ماهیت بیت کوین و گذار آن به مراحل جدیدی از حیات است. این موضوع با ثبات نسبی در قیمت تحقق‌یافته بیت کوین نیز قابل تأیید است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments