پرسودترین و پرضررترین رمزارزهای امروز (۷ فروردین ۱۴۰۳)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با توجه به داده‌های منتشرشده، اکثر ارزهای دیجیتال بازار در ۲۴ ساعت اخیر روندی صعودی داشته‌اند. ارزش کلی بازار کریپتو در امروز ۲.۶۵۵ تریلیون دلار است و پادشاه رمزارزها، بیت کوین، ۵۲.۰۲ درصد از ارزش بازار را تشکیل می‌دهد.

ارز دیجیتال برتر بازار، بیت کوین (BTC)، در ۲۴ ساعت اخیر، افزایش قیمتی ۵.۱۲ درصدی را ثبت کرده است و روندی صعودی دارد. بیت کوین در زمان انتشار این خبر در محدوده ۷۰ هزار دلار خرید و فروش می‌شود.

اتریوم نیز به پیروی از بیت کوین، امروز روندی صعودی داشته است. اتریوم در ۲۴ ساعت اخیر افزایش قیمتی ۴.۹۰ درصدی را ثبت کرده و اکنون در محدوده ۳۶۳۸ دلار معامله می‌شود.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

داده‌های سایت کوین مارکت کپ حاکی از آن است که ارز دیجیتال فچ ای‌آی (FET)، در جایگاه پرسودترین ارز ۲۴ ساعت اخیر قرار دارد.

ارز دیجیتال Fetch.ai امروز با رشد قیمتی ۱۳.۸۱ درصدی، همچنان در صدر پرسودترین‌های بازار قرار دارد. پس از Fetch.ai، نام رمزارزهای آرویو (AR) با ۲۱۳.۶۸ درصد افزایش قیمت و اینترنت کامپیوتر (ICP) با ۱۲.۷۹ درصد سود در ۲۴ ساعت اخیر، در صدر برترین‌های بازار به چشم می‌خورد.

در مقابل، با نگاهی به لیست پرضررترین ارزهای ۲۴ ساعت اخیر بازار، مشاهده می‌کنیم که ارز دیجیتال اوندو (ONDO) با ۲.۸۲ درصد ریزش قیمت، رکوردار پرضررترین‌های ۲۴ ساعت اخیر است.

پس از ONDO نیز، ارز دیجیتال تون کوین (TON) با ۱.۷۴ درصد افت قیمت و ارز دیجیتال بیت گت (BGB)، با ۱.۲۳ درصد کاهش قیمت، در صدر رمزارزهای پرضرر بازار قرار دارند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین مارکت کپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments