پیش بینی حرکت بعدی بازار رمزارزها؛ آیا بیت کوین دوباره ۷۰ هزار دلار می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال این هفته شاهد فعالیت و هیجان زیادی است و بیت کوین در حال تثبیت قیمت است. در این میان، مایکل ون دپوپ، تحلیلگر برجسته، پیش‌بینی کرده است که بیت کوین در هفته آینده از مرز ۷۰,۰۰۰ دلار عبور می‌کند.

در زمان نگارش این خبر، قیمت بیت کوین با افزایش ۲.۵ درصدی نسبت به روز گذشته، به ۶۷,۲۰۵ دلار رسیده است.

این تحلیلگر با بررسی نمودارهای قیمتی در بازارهای مختلف ارز دیجیتال، الگوی ثابتی را مشاهده کرده است. او بر این باور است که بیت کوین به زودی با تکیه بر عوامل مثبتی مانند افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران و نیروی قوی بازار، سطح ۷۰ هزار دلاری را آزمایش خواهد کرد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

تحلیلگران دیگری نیز به روند صعودی بیت کوین خوش‌بین هستند. Mister Crypto، یکی از سرمایه‌گذاران برجسته ارز دیجیتال، با اشاره به عبور بیت کوین از الگوی مثلث نزولی در تایم فریم ۴ ساعته، احساسات مثبتی را نسبت به آینده بیت کوین و آماده شدن این ارز دیجیتال برای به چالش کشیدن سطوح مقاومتی اخیر خود نشان داده است.

با افزایش توجه‌ها به پتانسیل صعودی بیت کوین، تحلیلگران بر این باورند که بازار آلت کوین‌ها نیز از این روند نفع خواهد برد و یک تثبیت گسترده‌تر در کل بازار رخ خواهد داد. در حال حاضر، ارزش کل بازار آلت‌کوین‌ها از ۱.۱۲۵ تریلیون دلار فراتر رفته است.

در روزهای آینده، با نزدیک شدن به رویداد هاوینگ بیت کوین، رابطه بین بیت کوین و آلت کوین‌ها با دقت بیشتری مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این رابطه، بر پویایی کلی اکوسیستم ارزهای دیجیتال تأثیر خواهد گذاشت.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین پدیا

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments