اولین روند نزولی ترون در ۷ ماه گذشته! حالا چه می‌شود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حالی که بسیاری از ارزهای دیجیتال در اواخر فوریه روند صعودی را تجربه کردند، قیمت ترون (TRX) خلاف جهت بازار حرکت کرد و روندی نزولی در پیش گرفت.

کاهش قیمت ترون علاوه بر تأثیر منفی بر ارزش این ارز دیجیتال، باعث کاهش تعداد کاربران شبکه ترون نیز شده است. میانگین هفتگی کاربران شبکه ترون در دو هفته گذشته با ۱۰ درصد کاهش از ۵.۷۹ میلیون نفر به ۵.۲۵ میلیون نفر رسیده است.

در زمان نگارش این خبر، قیمت ترون با کاهش جزئی ۰.۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده ۰.۱۱۸۶ دلار معامله می‌شود. بخش قابل‌توجهی از دارندگان ترون که این توکن را در محدوده قیمتی ۰.۱۱۶۵ تا ۰.۱۲۰۵ دلار خرید کرده‌اند، همچنان در انتظار افزایش قیمت هستند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

اما به نظر می‌رسد این انتظار به این زودی برآورده نخواهد شد. با توجه به سیگنال‌های بازار و اندیکاتورهای روندی مبنی بر ادامه حرکت نزولی در آینده، ممکن است این دارندگان دوباره وارد محدوده زیان شوند.

ابر ایچیموکو ابزاری است که جهت روند، حمایت، مقاومت و حرکت قیمت را نشان می‌دهد. خروج قیمت ترون از ابر ایچیموکو و قرار گرفتن قیمت زیر ابر کومو معمولاً نشانه‌ای از روند نزولی است. از طرفی قرمز شدن ابر ایچیموکو در ۴۸ ساعت گذشته، اولین سیگنال رسمی نزولی برای ترون در هفت ماه گذشته به شمار می‌رود.tron-price-confirms-downtrend

با توجه به این تحلیل‌ها، انتظار می‌رود قیمت ترون کاهش بیشتری را تجربه کند و حتی به سطح حمایتی ۰.۱۱۲۳ دلار برسد. البته، برخی از تحلیلگران با توجه به تلاش اخیر ترون برای بازگشت به روند صعودی، احتمال تثبیت قیمت در کوتاه‌مدت را رد نمی‌کنند.

در صورت وقوع چنین سناریویی، قیمت ترون می‌تواند با عبور از سطح ۰.۱۲۱۹ دلار، روند نزولی فعلی را باطل کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع بی‌این‌کریپتو

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments