نهنگ‌های ریپل می‌فروشند اما تحلیلگران از صعود قیمت می‌گویند! چطور ممکن است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با توجه به نوسانات اخیر بازار ارزهای دیجیتال، تحلیلگران در حال بررسی تأثیر انتقال بزرگ ۲۳ میلیون توکن XRP توسط یک نهنگ بازار هستند. سؤال اصلی این است که آیا ریپل می‌تواند روند صعودی خود را حفظ کند و به قیمت ۱ دلار برسد؟

اخیراً یک تراکنش مشکوک با حجم ۲۵ میلیون ریپل به ارزش ۱۴.۷ میلیون دلار به دست یک نهنگ انجام شد. با وجود نگرانی‌ها در رابطه با تأثیر منفی این تراکنش بر قیمت ریپل و علی‌رغم هجوم عرضه به صرافی‌ها، این ارز دیجیتال به طور غیرمنتظره‌ای با افزایش قیمت مواجه شد.

هر چند در زمان نگارش خبر، قیمت کمی کاهش داشته است اما همچنان برخی از تحلیلگران معتقدند که ریپل می‌تواند به ۱ دلار برسد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

این خوش‌بینی ناشی از پیش‌بینی‌های تحلیلگران و منابعی مانند CoinGape Media و همچنین همبستگی ریپل با بیت کوین است. ریپل در گذشته بسیار همسو با بیت کوین حرکت کرده است و اکنون انتظار می‌رود افزایش قیمت بیت کوین، ریپل را نیز در مسیر صعودی قرار دهد.

اگرچه برخی از سرمایه‌گذاران نسبت به آینده ریپل محتاط هستند، اما در کل، احساسات بازار نسبت به این ارز دیجیتال مثبت است. تحلیلگران کوین گپ مدیا بر این باورند که ریپل در صورت ادامه روند صعودی، می‌تواند به ۰.۸ دلار برسد و حتی از مقاومت ۰.۹ دلاری عبور کند.

با این حال، گمانه‌زنی‌ها در مورد ریپل همچنان زیاد و مبهم است. قیمت این ارز دیجیتال و نحوه مواجه با نقطه عطف ۱ دلاری، تحت تأثیر عواملی مانند فعالیت نهنگ‌ها، احساسات بازار و روندهای کلی صنعت قرار خواهد گرفت.

در حال حاضر، قیمت ریپل حدود ۰.۶۲۸ دلار است و حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با ۵ درصد افزایش به ۱.۳ میلیارد دلار می‌رسد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

3 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

خواهش میکنم مطمئن حرف نزنید. هیچ کس چیزی از آینده ی ریپل نمیداند. شاید در عرض چند ماه چندین یرابر شود و شاید هم صفر شود.

خرید ریپل مساوی است با نابودی و از بین رفتن سرمایه

ریپل یک رمز ارز مرده است که با زور تبلیغات یک درصد رشد می‌کنه و دوباره سه درصد ریزش می‌کنه ریبل نخرید وگول تبلیغات و تحلیلگران را نخورید ریبل محکوم به نابودی است چون با تقلب وفروش اوراق بهادار کلاه برداری کرده و در آینده ریبل از چرخه خارج میشه وقیمتش صفر میشود

آخرین ویرایش 30 روز پیش توسط حسین