ثبت رکورد قیمت چشمگیر توکن ONDO؛ آیا این افزایش ادامه دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت توکن اوندو (ONDO) امروز با ثبت رکورد قیمتی جدید ۰.۹۵۱۰ دلار، توجه زیادی را به خود جلب کرده است. این افزایش قابل توجه، نشان‌دهنده‌ تأثیر صعودی قوی در بازار ارزهای دیجیتال برای این آلت کوین است.

قیمت اوندو پس از یک دوره نوسان کم، با شکست سطح مقاومت، جهش قابل توجهی را تجربه کرد. اما این روند صعودی پایدار نبود و قیمت به مدت یک هفته در روندی خنثی معامله شد.

پس از افزایش نوسانات بازار قیمت تا ۰.۶۸۲ دلار بالا رفت ولی بعد از آن با فشار فروش مواجه شد و طی ۱۱ روز، ۴۱.۷۲ درصد کاهش قیمت را تجربه کرد.

Ramzarzخرید سریع ONDO!
با یک کلیک اوندو فایننس (ONDO) را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید ONDO

با این حال، روند نزولی متوقف نشد و قیمت به ۰.۳۸۴ دلار رسید اما خریداران دوباره قدرت گرفتند و طی ۲ روز، ۱۱.۴۵ درصد افزایش قیمت را رقم زدند.

امروز اوندو با افزایش بیش از ۳۰ درصدی، موفق به ثبت یک رکورد قیمتی جدید در محدوده ۰.۹۸ دلاری شده است. هنگام نگارش این خبر اما، قیمت کمی افت کرده و در محدوده ۰.۹۲ دلاری معامله می‌شود.

اندیکاتور مکدی با روند صعودی ثابت در هیستوگرام سبز، حاکی از افزایش فشار در بازار است. همچنین، میانگین‌های قیمتی الگوی صعودی را نشان می‌دهند که احتمالاً منجر به ادامه‌ روند افزایشی قیمت در طول این هفته خواهد شد.

در این راستا اگر بازار بتواند قیمت را بالاتر از ۰.۹۴۴ دلار نگه دارد، روند صعودی ادامه پیدا می‌کند و حتی ممکن است به ۱ دلار برسد. در این صورت، اوندو می‌تواند برای شکستن مقاومت ۱.۲۰ دلاری در هفته‌های آتی تلاش کند.

با این حال، در صورت معکوس شدن روند و غلبه‌ فروشندگان، قیمت ممکن است به ۰.۸۱۲ دلار یا حتی پایین‌تر از آن یعنی ۰.۶۸۲ دلار سقوط کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین پدیا

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments