۴ میم کوین با پتانسیل رشد ۱۰۰ برابری در میانه ریزش بازار!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

با اینکه بازار ارزهای دیجیتال با یک روند کاهشی مواجه شده است اما در این میان، برخی از میم کوین‌ها همچنان در حال رشد هستند. در ادامه به معرفی ۴ میم کوین با پتانسیل رشد ۱۰۰ برابری می‌پردازیم.

توجه: این خبر صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و به معنی توصیه به خرید و فروش ارز خاصی نیست.

دوج کوین (DOGE)

تمامی معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بازار کریپتوکارنسی نام دوج کوین را شنیده‌اند؛ یک میم کوین محبوب و مشهور که سابقه نزدیک شدن به قیمت ۱ دلاری را نیز دارد.

یکی از مهم‌ترین عوامل تأثيرگذار بر دوج کوین، طرفداری ایلان ماسک است که بسیار روی این میم کوین تأثیر گذاشته است و طی روزهای اخیر نیز توئیتی در رابطه با دوج کوین منتشر کرد. برخلاف روند کاهشی بازار، دوج کوین در هفته گذشته ۱۵ درصد افزایش قیمت داشته و اکنون در محدوده ۰.۱۷۳ دلار معامله می‌شود. انتظار می‌رود این میم کوین به بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۰.۷۳۷۶ دلار برسد.

میم کوین BOME

دومین میم کوین با پتانسیل رشد بالا، ارز دیجیتال BOME است که طی روزهای اخیر در بخش ترند CoinmarketCap قرار داشته است. این توکن تازه راه‌اندازی شده و با شروع فوق‌العاده و شهرت خوب خود، پتانسیل رشد قابل‌توجهی دارد و چندی پیش به بالاترین قیمت ۰.۰۰۲۸۰۵ دلار رسید.

Ramzarzخرید سریع BOME!
با یک کلیک بوم (BOME) را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید BOME

داگ ویف هت (WIF)

داگ ویف هت که تصویری از یک شیبا اینو با کلاه دارد، از همان ابتدا با ارزش خوبی وارد بازار شده است و علی‌رغم کاهش قیمت نسبت به بالاترین مقدار ثبت‌شده، یعنی ۳.۵۳ دلار، همچنان قیمت خود را بین ۲ تا ۳ دلار حفظ کرده است.

شیبا اینو (SHIB)

شیبا اینو یکی از شناخته‌شده‌ترین میم‌کوین‌ها و رقیب مستقیم دوج کوین به شمار می‌رود. این توکن علی‌رغم ارزش پایین‌تر، از حمایت یک جامعه قوی برخوردار است و به عنوان دومین میم پرطرفدار، پتانسیل رشد قابل توجهی دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمی ترین بیشترین رأی
Inline Feedbacks
View all comments

Pitbull

فلوکی کجا رفت پس