بایننس تحقیقاتی را درباره میم کوین BOME سولانا آغاز کرد! ماجرا چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بایننس (Binance)، صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال، تحقیقاتی را در رابطه با معاملات داخلی میم کوین BOME سولانا آغاز کرده است. این اقدام پس از آن صورت گرفته که نگرانی‌هایی درباره فعالیت‌های مشکوک در جامعه مطرح شد.

بایننس با تاکید بر عدم دخالت کارکنانش در این قضیه، پاداش‌هایی تا سقف ۵ میلیون دلار در نظر گرفته است. لیست شدن رمزارز BOME در بایننس با افزایش قابل‌توجهی در قیمت این توکن همراه بوده است.

قیمت BOME همزمان با لیست شدن در بایننس، ۲۰۰ درصد افزایش یافت و پس از لیست شدن نیز، افزایش خیره‌کننده ۳۲۰ درصدی را تجربه کرد. این نوسانات شدید باعث ایجاد گمانه‌زنی‌هایی در مورد دستکاری قیمت و معاملات غیرقانونی شده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

یکی از دلایل این گمانه‌زنی‌ها، انباشت قابل‌توجه ۳۱۴ میلیون توکن BOME توسط یک معامله‌گر است. این فرد تاکنون هیچ بخشی از دارایی‌های خود را به فروش نرسانده و این موضوع، شایعاتی را در رابطه با آگاهی وی از افزایش احتمالی قیمت در آینده و سوءاستفاده از اطلاعات داخلی، تقویت کرده است.

از طرفی، سابقه بایننس در لیست کردن رمزارزهای دیگر و نوسانات شدید قیمت آن‌ها پس از لیست شدن، بر ابهامات موجود افزوده است. برای مثال، توکن RONIN پس از لیست شدن در بایننس با کاهش قابل‌توجهی مواجه شد، در حالی که BLUR افزایش چشمگیری را تجربه کرد.

اکنون بایننس بر اساس نتایج تحقیقات خود اعلام کرده که فردی که در این اتفاق دخیل بوده، هیچ وابستگی به این صرافی ندارد.

در راستای اعتمادسازی، بایننس متعهد شده است تا برای گزارش‌های تاییدشده در رابطه با هرگونه فساد مرتبط با لیست کردن ارزها یا سوءاستفاده از اطلاعات داخلی، با حفظ محرمانگی هویت افشاگران، از ۱۰۰,۰۰۰ دلار تا ۵ میلیون دلار پاداش دهد.

در حال حاضر، تحقیقات بایننس همچنان ادامه دارد و برای حفظ اعتماد کاربران، نتایج آن به اطلاع عموم خواهد رسید.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments