کاهش ۷۰ درصدی سرمایه ورودی به ETFهای بیت کوین همزمان با رکود بازار!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

همزمان با اصلاح گسترده بازار ارزهای دیجیتال، جریان ورودی سرمایه به صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین، روز جمعه به طور قابل‌توجهی کمتر از رکوردهای قبلی بوده است.

این رکود، با افت اخیر قیمت بیت کوین به آستانه ۶۵ هزار دلار در روز گذشته ارتباط دارد.bitcoin-etfs-inflows-tank-71-amid-btc-crashing-to-65000

بر اساس داده‌های موجود، در تاریخ ۱۵ مارس، مجموعاً ۱۹۸ میلیون دلار سرمایه به ده صندوق ETF بیت‌کوین سرازیر شده که نشان‌دهنده کاهش قابل‌توجه حجم ورودی نسبت به روزهای قبل است.

این رقم، ۷۱ درصد کمتر از ۶۸۳.۷ میلیون دلار ثبت شده در تاریخ ۱۳ مارس محسوب می‌شود. البته لازم به ذکر است که علی‌رغم کاهش جریان ورود سرمایه، این صندوق‌ها موفق شدند برای دهمین روز متوالی، ورودی بیشتری نسبت به خروجی خود داشته باشند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

طی این روز، بیشترین میزان ورود سرمایه متعلق به صندوق FBTC شرکت فیدلیتی (۱۵۵ میلیون دلار) و بیشترین میزان خروج سرمایه مربوط به صندوق GBTC شرکت گری‌اسکیل (۱۳۹ میلیون دلار) بوده است.

میزان ورود سرمایه به صندوق‌های ETF بیت کوین برای اولین بار در ۱۴ مارس کاهش یافت و به ۱۳۲.۵ میلیون دلار رسید که کاهشی ۸۰ درصدی نسبت به روز قبل از خود داشت. در آن روز، صندوق IBIT شرکت بلک‌راک (BlackRock) با ۳۴۵.۴ میلیون دلار، بیشترین میزان ورود سرمایه را به ثبت رسانده بود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین ادیشن

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments