رکورد حجم معاملات ETF بیت‌کوین بلک‌راک شکسته شد! قیمت BTC به زودی برمی‌گردد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

روز گذشته، همزمان با سقوط قیمت بیت کوین (BTC) به زیر ۶۸ هزار دلار، حجم معاملات روزانه صندوق قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین بلک‌راک رکورد دیگری را ثبت کرد.
بر اساس داده‌های موجود، صندوق IBIT بلک‌راک در تاریخ ۱۴ مارس، ۹۹٫۳ میلیون سهم را معامله کرد و با حجم معاملات بیش از ۳٫۹ میلیارد دلار، رکورد قبلی ۳٫۷ میلیارد دلاری خود را که کمتر از ۱۰ روز پیش و در ۵ مارس ثبت شده بود، شکست.
به این ترتیب، صندوق ETF بیت‌ کوین بلک‌راک، بالاترین عملکرد را از نظر حجم معاملات و جریان خالص ورودی، در میان ده ETF جدید راه‌اندازی شده در ماه ژانویه، دارد. با این حال، صندوق بیت کوین تراست شرکت گری‌اسکیل (GBTC)، همچنان بزرگ‌ترین صندوق در بین ده ETF بیت کوین ایالات متحده از نظر دارایی است؛ اگرچه حجم معاملات آن در ۱۴ مارس، با ثبت رقم ۱٫۹۶ میلیارد دلار، پس از IBIT و در رتبه دوم قرار گرفت.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

طبق گزارش‌ها، حجم معاملات ETFهای بیت کوین در این ماه تاکنون ۶۵ میلیارد دلار بوده که بیش از ۲۰ میلیارد دلار، بیشتر از حجم معاملات تقریباً ۴۲ میلیارد دلاری آنها در ماه فوریه است. جریان خالص سرمایه ورودی به ETFها نیز سرعت خود را حفظ کرده و در ۱۲ مارس، رکورد بیش از ۱ میلیارد دلار ورودی خالص روزانه را به ثبت رساند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین‌تلگراف

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments