ادامه همکاری تتر با مقامات آمریکایی؛ USDTهای به سرقت رفته بازیابی شدند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دفتر دادستانی ایالات متحده در شیکاگو، ایلینوی، از توقیف حدود ۱.۴ میلیون دلار تتر (USDT) خبر داد. ظاهراً این وجوه به یک طرح کلاهبرداری پشتیبانی از مشتری مرتبط بوده است.

این عملیات، یک تلاش مشترک بین وزارت دادگستری (DOJ)، اداره تحقیقات فدرال (FBI) و شرکت تتر بوده و گفته می‌شود شرکت تتر، در کمک به سازمان‌های دولتی برای برخورد با کلاهبرداران، نقشی اساسی ایفا کرده است.

تتر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که از همکاری با دولت ایالات متحده مفتخر است. این شرکت بر تعهد خود به مبارزه با کلاهبرداری و حفظ یکپارچگی در صنعت ارزهای دیجیتال تاکید کرد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

قربانیان این کلاهبرداری در ابتدا از طریق تبلیغات پاپ آپ که هشدار می‌داد رایانه‌هایشان در معرض خطر است، به دام می‌افتادند.

در تبلیغات یک شماره پشتیبانی تقلبی ارائه می‌شد که قربانیان را به کلاهبرداران متصل می‌کرد. مجرمان سپس قربانیان را متقاعد می‌کردند که حساب‌های بانکی آنها در خطر است و به آنها توصیه می‌کردند که برای جلوگیری از ضرر، دارایی‌های خود را به تتر تبدیل کنند.

متأسفانه این اقدام باعث می‌شد قربانیان کنترل سرمایه خود را از دست بدهند و کلاهبرداران پس از آن، کلیه ارتباطات خود را قطع می‌کردند.

تحقیقات در مورد این کلاهبرداری همچنان ادامه دارد و برخی جزئیات خاص در مورد روند بازیابی، محرمانه باقی مانده است. محققان طی تحقیقات خود موفق شدند توکن‌های USDT را تا پنج کیف پول مجزا ردیابی کنند.

آنها متوجه شدند که دارایی‌ها در دسته‌های کوچک و از طریق آدرس‌های واسطه‌ای مختلف منتقل شده‌اند که تلاشی برای شستشوی وجوه دزدیده شده بوده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments