لایت کوین در تلاش برای خروج از یک روند دو ساله! هدف قیمت LTC کجاست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال این هفته شاهد بهبود قابل‌توجهی بود، به طوری که قیمت بیت کوین برای اولین بار به مرز ۷۳ هزار دلار رسید. این حرکت صعودی به بازار آلت‌کوین‌ها نیز سرایت کرد و چندین دارایی دیجیتال، از جمله لایت کوین را به ارتفاعات جدیدی رساند.

بر اساس داده‌های بازار، قیمت لایت کوین با یک رشد ۲۰ درصدی در روز گذشته، از مرز ۱۰۰ دلار فراتر رفت و مقاومت یک روند جانبی ۲ ساله را به چالش کشید.litecoin-teases-an-from-two-year-20-price-surge-

روند بهبود لایت کوین زمانی آغاز شد که قیمت از حمایت ترکیبی ۶۳ دلار و خط روند پایینی الگوی مثلث متقارن این رمزارز برگشت. تحت تأثیر این الگو و بهبود گسترده‌تر بازار، قیمت لایت کوین در عرض هفت هفته ۶۶ درصد افزایش یافت و به ۱۰۵ دلار رسید.

چرخه گاوی فعلی در حال حاضر خط مقاومت الگوی مثلث را به چالش می‌کشد که می‌تواند فرصت جدیدی را برای رشد بیشتر قیمت ارائه دهد.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!

شروع

در صورتی که یک بریک آوت قاطع رخ دهد، پرایس اکشن جانبی ۲ ساله لایت کوین به پایان خواهد رسید و این موضوع، حمایت مناسبی را برای تقویت رالی بازیابی به خریداران ارائه خواهد داد. به گفته تحلیلگران، رالی پس از این بریک آوت می‌تواند قیمت لایت کوین را تا ۲۰۰ دلار افزایش دهد.

در مقابل، یک معکوس احتمالی از خط روند مقاومتی می‌تواند باعث طولانی‌تر شدن روند فعلی شود.

در این میان، یک تقاطع صعودی بین میانگین‌های متحرک نمایی ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه، سناریوی صعود قیمت LTC را تقویت می‌کند. از طرفی، افزایش شاخص میانگین جهت‌دار (ADX) به نزدیکی ۲۰ درصد، نشان‌دهنده قدرت کافی خریداران برای طولانی‌تر کردن رالی بهبود فعلی است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کوین گیپ

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments