ورود ریپل به رالی بازار؛ تحلیلگران صعود قیمت XRP به ۱ دلار را پیش‌بینی می‌کنند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال ریپل (XRP) پس از هفته‌ها عقب ماندن از روند مثبت بازار، سرانجام رشد قابل‌توجهی را تجربه کرد. در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت ریپل در بازه روزانه بیش از ۱۵ درصد افزایش یافت و برای اولین بار از نوامبر ۲۰۲۳، از مرز ۰٫۷ دلار گذشت و به نزدیکی ۰٫۷۵ دلار رسید.ripple-xrp-on-the-verge-of-hitting-1-after-soaring-15-daily-analysts

اگرچه در زمان نگارش این خبر، ریپل کمی عقب‌نشینی کرده و در محدوده قیمتی ۰٫۷ دلار معامله می‌شود، اما در بازه ۲۴ ساعته همچنان یک رشد ۱۴٫۲ درصدی را به نمایش می‌گذارد.

رشد چشمگیر قیمت ریپل در حالی اتفاق می‌افتد که طبق گزارش شرکت کوین شیرز (CoinShares)، محصولات سرمایه‌گذاری مبتنی بر ریپل در هفته گذشته شاهد جذب سرمایه قابل‌توجه ۱٫۵ میلیون دلاری بوده‌اند.

Ramzarzخرید سریع XRP!
با یک کلیک ریپل (XRP) را در ارزپلاس معامله کنید!

خرید XRP

در این میان، تحلیلگران بازار همچنان نسبت به آینده ریپل خوش‌بین هستند. برای مثال، دارک دیفندر (Dark Defender) می‌گوید که ریپل اکنون با موفقیت بر مناطق مقاومتی که قبلاً مانع از صعود آن می‌شد، غلبه کرده است.

از این رو، این تحلیلگر پیش‌بینی می‌کند که توقف بعدی ریپل، هدف ۱ دلاری خواهد بود. او انتظار دارد که این نقطه عطف تا اوایل آوریل به دست آید.

تحلیلگر دیگری به نام اگراگ کریپتو (Egrag Crypto) نیز ادعا کرده که جامعه ارزهای دیجیتال از این پس می‌تواند شاهد «کندل‌های کهکشانی» برای ریپل باشد.

صعود اخیر قیمت ریپل با احیای کلی معیارهای مختلف این شبکه همزمان بوده است. برای مثال، حجم معاملات XRP در ۲۴ ساعت گذشته به بیش از ۷ میلیارد دلار افزایش یافته و از این لحاظ، از سولانا (SOL)، بایننس کوین (BNB) و بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال پیشرو فراتر رفته است.

به گزارش پلتفرم xrpscan، تعداد حساب‌های جدید فعال‌شده برای ریپل نیز افزایش یافته است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.
منبع کریپتو پوتیتو

دانلود اپلیکیشن رمزارز نیوز

رمزارز نیوز؛ اپلیکیشن تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات، رمزارزها و بلاکچین است.

با استفاده از اپلیکیشن رمزارزنیوز می‌توانید به ابزارها و امکانات وبسایت دسترسی داشته باشید، قیمت تمامی ارزهای دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنید، اخبار و مقالات تازه منتشرشده را ببینید. و به طور کلی به هر آنچه در وبسایت رمزارزنیوز قابل مشاهده است، دسترسی داشته باشید.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید

دیدگاه خود را ثبت کنید

0 دیدگاه
Inline Feedbacks
View all comments